شناسهٔ خبر: 4841 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدير راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد:

آمادگی کامل راهداران برای استقبال از مسافران نوروزی

راهداری مدير راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر از آمادگی كامل راهداران این استان برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر،  عبدالكريم اخترشناس گفت: اين اداره كل به منظور ارتقاء سطح ايمني، نظارت و كنترل در سطح محورهاي استان و همچنين انجام به موقع و سريع در عمليات راهداري فعاليت‌هاي گسترده‌اي را براي تعطيلات نوروزي در دست اقدام دارد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: اين اداره كل تمام تلاش خود را بكار خواهد بست تا مسافران نوروزي جاده‌ها در آغاز سال جديد سفري كم خطر را تجربه کنند.

وي گفت: دو دستگاه تابلو پيام متغير VMS جديد در محورهاي مواصلاتي ورودي استان از سمت استان فارس و خوزستان نصب و بهره ‌شده تا آخرين وضعيت ترافيكي و شرايط جوي استان در اختيار مسافران ورودي قرار گرفته و درصد سطح ايمني سفر نیز افزايش يابد.

مديريت راهداري اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر گفت: وضعيت ترافيك در كليه محورهاي اصلي استان از سوی سامانه تردد شمار آنلاين به‌طور شبانه روزي نظارت و رصد مي‌شوند. مردم مي‌توانند برای اطلاع از آخرين وضعيت ترافيكي و شرايط جوي راه‌ها به طور شبانه‌روزی با شماره‌هاي مركز مديريت راه‌ها (۰۹۱۷۷۷۱۴۴۴۴) و سامانه گويای ۱۴۱ تماس بگيرند. /

نظر شما