شناسهٔ خبر: 48456 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان زنجان خبر داد:

لکه‌گیری ۶ هزار و ۸۰۰ مترمربع از راه‌های حوزه استحفاظی استان زنجان

لکه گیری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در ۹ ماهه امسال بالغ بر ۳۱۱ تن آسفالت جهت آسفالت و لکه‌گیری در محورهای اصلی، فرعی و روستایی و راه‌های مواصلاتی استان مورد استفاده قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان، ایرج دست‌نشان با بیان اینکه تعمیر و مرمت و نگهداری پل‌های کوچک، اجرای آسفالت شانه راه‌ها، اصلاح پیچ‌های خطرناک، درزگیری در راه‌های آسفالته و روکش راه‌های شریانی و اصلی و فرعی را از دیگر اقدامات انجام شده در مدت ۹ ماه امسال است، افزود:

۲۷ مورد تعمیرات اساسی و نگهداری پل‌های بزرگ و ۱۲۹ مورد تعمیر و نگهداری پل‌های کوچک توسط این اداره کل انجام شده است و ۸۵۷ متر ترمیم و بازسازی قرنیز و نرده پل در کارنامه ۹ ماهه اداره کل ثبت شده است.

وی با تأکید نزدیک به ۴۰ کیلومتر آسفالت گرم در  آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها و راه اصلی استان اجرا شده است، بیان کرد: ۷۶ کیلومتر  آسفالت گرم نیز در راه‌های فرعی و روستایی استان انجام شده است.

وی لکه‌گیری آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها، راه اصلی و راه‌های فرعی و روستایی استان را طی ۹ ماهه امسال ۶ هزار و ۸۷۹ هزار مترمربع اعلام کرد.

نظر شما