شناسهٔ خبر: 48527 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

صبح امروز انجام شد:

بازدیدآخوندی و جهانگیری از روند ساخت آزادراه همت- كرج

بازدید صبح امروز معاون اول رئیس‌جمهوری و وزیر راه و شهرسازی به همراه مدیرعامل شركت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل از روند احداث آزادراه همت-كرج بازدید كردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی صبح امروز ۳۰ دی‌ماه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، خیراله خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شركت ساخت و توسعه حمل و نقل زیربناهای كشور به همراه دست‌اندركاران این پروژه از آزادراه همت-كرج بازدید كردند.

گفتنی است آزادراه همت-كرج یكی از راه‌های منتهی به پایتخت محسوب می‌شود و از این‌رو از اهمیت بالایی برخوردار است.

این آزادراه تكمیل‌كننده كریدور بین‌المللی شرق به غرب كشور است كه با بهره‌برداری كامل از آن علاوه بر كاهش زمان سفر و افزایش ایمنی شاهد كاهش بار ترافیكی درون شهری كرج با اتصال محور جدید به محور چالوس، كلاك و تسهیل دسترسی اهالی شمال كرج به استان‌های شمالی و تهران خواهیم بود.

لازم به ذكر است این پروژه به طول حدود ۱۵ كیلومتر از انتهای منطقه ۲۲ شهرداری تهران آغاز و با عبور از منطقه گرمدره و كلاك كرج در محدوده منطقه حصار به جاده چالوس متصل می‌شود.

آزادراه همت-كرج در ۳ قطعه انجام می‌شود كه قطعه اول آن به طول ۵ كیلومتر كه زیر بار ترافیك قرار دارد و قطعات دوم و سوم در دست احداث است.

برچسب‌ها:

نظر شما