شناسهٔ خبر: 48542 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در مشهد انجام شد:

برگزاری جلسه هم‌اندیشی بهبود فرآیندها و ارزیابی عملکرد در مشهد

نشست جلسه هم‌اندیشی بهبود فرآیندها و ارزیابی عملکرد با حضور نمایندگان ستاد مرکزی، معاونین استان‌های منطقه ۵ شامل استان‌های خراسان رضوی، جنوبی، شمالی، گلستان و سیستان و بلوچستان در سالن جلسات اداره کل راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در این جلسه ضمن تشکر از حضور معاونین توسعه مدیریت و منابع استان‌های خراسان جنوبی شمالی، گلستان و سیستان و بلوچستان و کارشناسان مرتبط با بهبود فرایندها و ارزیابی عملکرد گفت: استان‌های منطقه ۵ جز مناطق محروم کشور محسوب می‌شوند که با توجه به منابع محدودی که وجود دارد باید برنامه‌ریزی‌ها بر اساس توجه به کسب رضایت مردم باشد.

نصری با اشاره به اینکه توانمندی کارشناسان ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌های منطقه ۵ کاملاً مشهود است، بیان کرد: کسب رضایت مردم با توجه به مطالبات به حق آن‌ها و از طرفی کمبود اعتبارات بسیار سخت شده است که این مهم در صورت تفویض اختیار برخی خدمات به استان‌ها، می‌تواند خروجی خوبی برای رضایت‌مندی مردم ایجاد کرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی وظیفه ذاتی ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌ها را نگهداری راه‌ها و سیاست‌گذاری و نظارت بر حمل‌ونقل جاده‌ای عنوان کرد و افزود: اگر مردم با وظایف ادارات کل آشنا باشند با توجه به سیاست‌ها و برنامه‌های کلانی که در سازمان تدوین شده و همتی که کارکنان دارند می‌توان به بهترین نحو رضایت مردم را در این زمینه کسب کرد.

فریده کرمانی‌نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: برخی شاخص‌های ارزیابی عملکرد مربوط به ستاد مرکزی است که از مسؤولین ستاد مرکزی می‌خواهیم مشکلات استان‌ها در این زمینه برای دریافت امتیاز در ارزیابی عملکرد مدنظر قرار دهند.

کرمانی‌نژاد در ادامه ابراز امیدواری کرد: اهداف کمی شاخص‌های اختصاصی به شکل واقعی‌تری تدوین شود تا امکان تحقق آن‌ها نیز میسر گردد.

همچنین رئیس کارگروه ارزیابی عملکرد ستاد مرکزی اقدامات انجام شده در خصوص شاخص‌های عمومی و اختصاصی عملکردی ستادی و استان‌ها ارائه داد.

گفتنی است در ادامه این جلسه هر کدام از استان‌ها مشکلات مربوط به موضوع بهبود فرایندها و ارزیابی عملکرد را ارائه نمودند که پس از جمع‌بندی موارد به صورت پیشنهاد به ستاد مرکزی اعلام شد.

نظر شما