شناسهٔ خبر: 48581 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عبدالهیان خبر داد:

بهره‌برداری از ۲۰ طرح عمرانی استان خراسان رضوی در دهه فجر/ تحویل ۲۲۱۷ واحد مسکن مهر به متقاضیان

محمدرضا اخوان عبدالهیان مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی گفت: همزمان با دهه فجر ۲۰ طرح عمرانی در بخش راه و شهرسازی با اعتبار ۳۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدرضا اخوان عبدالهیان، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درباره طرح‌های بخش مسکن و راه که قرار است در دهه فجر در استان خراسان رضوی افتتاح شود، اظهار کرد: ۷۴ کیلومتر راه روستایی در قالب ۱۳ پروژه و با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان در شهر‌های بجستان، کاشمر، سبزوار، قوچان، مشهد، نیشابور، زاوه، تربت حیدریه و بزرگراه دوبانده از تایباد به تربت جام به طول ۱۱ کیلومتر و با هزینه‌ای معادل ۱۲ میلیارد تومان افتتاح می‌شود. 

وی در خصوص پروژه‌های عمرانی این استان بیان کرد: ۶ پروژه در بخش پروژه‌های عمرانی با مبلغ ۶ میلیارد تومان در دهه فجر به بهره برداری می‌رسند که از مهمترین آن‌ها می‌توان ساختمان فرمانداری بجستان و استخر بجستان را نام برد. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی با بیان اینکه در کل استان، ۲ هزار و ۲۱۷ واحد مسکن مهر در دهه فجر افتتاح می‌شوند، تصریح کرد: با افزوده شدن این تعداد در مجموع حدود ۱۰۰ هزار واحد به متقاضیان مسکن مهر تحویل داده شده است و پیش بینی می‌شود که در سه ماهه اول سال ۹۷ کل مسکن مهر اتمام پیدا کند و شاهد اختتامیه آن در استان باشیم. 

وی در خصوص بافت فرسوده استان خراسان رضوی و مشهد نیز بیان کرد: اکنون ۶۰ پروژه با مبلغ ۱۰۳ میلیارد تومان در حوزه بافت ناکارآمد قرارداد داریم که میانگین پیشرفت فیزیکی آن‌ها در حدود ۴۰ درصد است و ۴ ماه پیش این پروژه‌ها آغاز شده است.

نظر شما