شناسهٔ خبر: 48629 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی کردستان تشریح کرد:

جزئیات پروژه‌های حوزه فنی و اجرایی راه و شهرسازی کردستان

ساخت و ساز مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی کردستان اولویت‌بندی پروژه‌های نیمه‌تمام سال‌های گذشته و پیگیری‌های لازم به منظور جذب اعتبار برای اتمام پروژه‌ها را از اقدامات حوزه فنی و اجرایی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، محمد الله مرادی گفت: از میان ۳۸ پروژه نیمه‌تمام با زیربنایی حدود ۱۱۰ هزار مترمربع، تعداد ۲۲ پروژه با زیربنای حدود ۸۰ هزار مترمربع به عنوان اولویت اول در سال ۹۶ در دستور کار قرار گرفت.

الله مرادی افزود: پروژه‌هایی چون ساخت انتقال خون سنندج، فرمانداری سقز، کتابخانه سراب قامیش، کتابخانه بلبان آباد، پیست اسکی بیجار، کتابخانه عمومی دهگلان، مرکز سنجش مهارت کارآموزان سنندج، کتابخانه عمومی نایسر، مجتمع فرهنگی سایت اداری در سنندج، کتابخانه شهر قروه و بیمارستان‌های دهگلان و سروآباد تعیین تکلیف شده یا در دست بررسی  برای تعیین تکلیف نهایی قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به پیگیری اعتبارات استانی برای ۳۸ پروژه در شورای برنامه‌ریزی استان اظهار کرد: با تلاش‌های انجام گرفته در این خصوص برای ۲۰ پروژه اعتبار مصوب و ۸ میلیارد تومان تخصیص داده شد که در مقایسه با اعتبارات سال ۹۵، حدود ۲۰ درصد افزایش اعتبار داشته‌ایم.

الله مرادی پیگیری پروژه مطالعه و اجرای فرمانداری دهگلان با پیشرفت ۶۰ درصد، پروژه مطالعه و اجرای فرمانداری بیجار با پیشرفت ۳۵ درصد، پروژه مرتبط با بیمارستان بانه با پیشرفت ۹۶ درصدی و بیمارستان سقز با پیشرفت ۷۳ درصد و پیگیری انشعابات آب، برق، گاز و فاضلاب پروژه‌های بیمارستان در شهرهای بانه، سقز و دهگلان را  از دیگر اقدامات حوزه فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی کردستان اعلام کرد. 

نظر شما