شناسهٔ خبر: 48661 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس مركز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی:

پاسخگویی و شفافیت مسئولیت اجتماعی روابط عمومی را یادآوری می‌كند

جلسه رئیس مركز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی بیان داشت: سازمان های سرآمد به عنوان سازمان هایی پاسخگو، برای شفافیت و پاسخگویی به ذینفعان خود درقبال عملكردشان باید تعهدات خود به مسئولیت اجتماعی را از طریق ارزشهای خویش ابراز دارند و اطمینان حاصل كنند كه این تعهدات در سراسر سازمان جاری شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، سید قاسم بی نیاز كه در همایش صنعت روابط عمومی، مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار سخن می گفت، با اشاره به اینكه در رویكرد اخلاق عمومی توجه به مسئولیت اجتماعی یك ضرورت است، بیان داشت: مسئولیت اجتماعی مجموعه ارزش ها، باورها و دانش های مشترک انسانی است که در وجود افراد یک جامعه، درونی شده و پذیرفته شده است.

وی توضیح داد: موضوع مسئولیت اجتماعی وزارت راه و شهرسازی  نسبت به شهروندان از جمله موضوعات مهم در دولت یازدهم و دوازدهم در این وزارتخانه بوده است كه این موضوع همراه با تغییر پارادایم در ادبیات وزارت راه و شهرسازی همراه بود.

بی‌نیاز گفت: این تغییر پاردایم در همه حوزه‌ها شکل گرفت و از ارتقای ایمنی تا حوزه‌های شهرسازی و بخش‌های ترابری را نیز شامل شد و باعث شد تا تغییرات چشمگیری را در شیوه‌ها و رویه‌ها شاهد باشیم.

رئیس مركز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی كه در همایش صنعت روابط عمومی، مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار در ساختمان شهید دادمان شخن می‌گفت، اظهار كرد: سعی  می‌شود در وزارتخانه با این آهنگ (تغییر پارادایم) همراه شویم و مسئولیت اجتماعی و حقوق شهروندی از جمله موارد مورد اهمیت روابط عمومی قرار گرفت.

بی نیاز در پایان به دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات و پاسخگویی و شفافیت به عنوان مهمترین محورهای مسئولیت اجتماعی تاكید كرد.

سخنرانی وزیر راه وشهرسازی، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس انجمن روابط عمومی ایران، رئیس مركز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه وشهرسازی، دكتر مجید رضائیان از اساتید دانشگاه و ... از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

نظر شما