شناسهٔ خبر: 48675 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

امامی در جمع مديران ستادی و فرودگاهی

ضرورت استقبال از تغییر با مولفه‎های آینده‎نگاری

محمد رضا امامی معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در سومین کارگاه آموزشی مدیران ستادی و فرودگاهی تاکید کرد که با توجه به شرایط امروز ‎بنگاه‎های اقتصادی، باید در ساختار فرودگاه‎ها از تغییر و تحولات استقبال کنیم و مولفه‎های آینده‎نگری و آینده‎نگاری را به کار بگیریم.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، محمدرضا امامی در افتتاحیه سومین کارگاه آموزشی مدیران شرکت با موضوع «رهبری تحول در سازمان‎ها» عنوان کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی ضرورت برنامه‎ریزی آموزشی برای هماهنگی مدیران در شرایط تغییر و تحول کنونی است. مدیران فرودگاهی اغلب درگیر امور اجرایی هستند و فرصت کمتری برای دریافت متدهای مدیریتی جدید دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران با تآکید بر اهمیت مبحث تغییر و تحول با توجه به شرایط کنونی بنگاه‎های اقتصادی، گفت: آشنایی با مولفه‎های آینده‎نگری و آینده‎نگاری لازم است و کسانی که سخت به گذشته چسبیده‎اند به زمین می‎خورند. برای ماندن در کسب و کار باید از تغییر و تحول آگاه شویم و این تغییرات را درک کنیم و به دنبال روش‎های بهینه تر باشیم.

امامی تاکید کرد: نظام بین‎المللی در حال تغییر است و اگر خود از تغییرات استقبال نکنیم با جراحی باید به دنبال تحولات باشیم که این کار برای ساختار سازمانی هزینه‎زا خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران بر اساس استاندارد بین‎المللی فعالیت می‎کند، افزود: باید با حفظ استانداردهای بین‎المللی به دنبال تغییر و تحولات در سازمان باشیم.

امامی گفت: امیدواریم این دوره آموزشی کمک کند که با درک ضرورت آینده‎نگاری، سرنخ‎هایی را برای تحولات مثبت پیدا کنیم و با یافتن مؤلفه‎های آینده‎نگری و آینده‎نگاری و شناخت فرصت‎ها ماندگاری خود را در بازار تضمین کنیم.

سومین کارگاه آموزشی مدیران شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران صبح امروز، 3 بهمن 1396 در تهران آغاز شده است و در روز پنجشنبه 5 بهمن به برگزاری همایش مدیران  به کار خود پایان می‎دهد.

نظر شما