شناسهٔ خبر: 48692 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر شهرسازی و معماری چهارمحال و بختیاری خبر داد:

برگزاری هفدهمین جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی چهارمحال و بختیاری

جلسه مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از برگزاری هفدهمین جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری صغری محمد علیزاده با اعلام این خبر افزود: اعضای این کارگروه جهت بررسی ۶ طرح اشتغال‌زا و تطبیق طرح‌های مذکور با قوانین و مقررات تشکیل جلسه داد.

وی ادامه داد: ۶ درخواست از مدیریت امور اراضی استان جهت راه‌اندازی طرح‌های پرورش شترمرغ، طرح کاشت گلخانه‌ای سبزی و صیفی‌جات، پرورش گوسفند داشتی، طرح بازیافت فولاد و چدن، طرح استخر ذخیره آب کشاورزی به دبیرخانه این کارگروه واصل شده بود که طی جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفتند.

محمد علیزاده تصریح کرد: مساحت اراضی مورد نیاز جهت اجرای این طرح‌ها بیش از ۵۴,۴۰۷ مترمربع می‌باشد که اعضای کارگروه تخصصی امور زیربنائی و شهرسازی با تخصیص و تغییر کاربری اراضی مورد نیاز ۲ مورد از طرح‌های اشتغال‌زای مطرح شده موافقت نمودند.

وی اظهار کرد: ۲ طرح تصویب شده این کارگروه شامل طرح پرورش گوسفند داشتی در شهرستان سامان به مساحت ۲,۷۵۰ مترمربع و طرح بازیافت فولاد و چدن در شهرستان بروجن به مساحت ۳۶,۸۹۵ مترمربع می‌باشد.

ریاست کارگروه مذکور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، دبیر کارگروه اداره کل راه و شهرسازی و دیگر اعضای این کارگروه مدیریت بحران استان، سازمان حفاظت محیط‌زیست استان، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری می‌باشند.

نظر شما