شناسهٔ خبر: 48723 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

در جزیره کیش انجام شد:

برگزاری همایش هم‌اندیشی مسئولان و کارشناسان فاوای بنادر کشور / خیز بنادر ایران به سمت هوشمندسازی

جلسه با حضور مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) سازمان بنادر و دریانوردی، همایش مسئولین طرح و توسعه و مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات و ارتباطات بنادر کشور به میزبانی بندر کیش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، این همایش دوروزه با محوریت ارایه گزارش عملکرد حوزه فاوا در سال ۹۶ و تبیین پروژه‌های سال ۹۷ برگزار شد.

حمیدرضا آبایی مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) سازمان بنادر و دریانوردی در این همایش طی سخنانی به تبیین ابعاد مختلف اهمیت و حساسیت آمار و فناوری اطلاعات (ICT)  در حوزه توسعه دریامحور و همچنین ارتقاء جایگاه بنادر تحت مدیریت سازمان بنادر پرداخت.

وی مهم ترین اولویت این همایش را هم اندیشی مدیران و کارشناسان ICT بر یافتن راهکارهای به منظور تعیین تکلیف پروژه هایی دانست که طی یکسال اخیر با مشکل مواجه شده یا آنهایی که در مرحله اجرا با تاخیر روبرو شده اند.

آبایی همچنین بر لزوم هوشمندسازی بنادر و انضباط بخشی به فرآیند عقدقراردادها، بودجه سالانه و ساماندهی نیروی انسانی تأکید کرد.

گفتنی است، مدیران و مسئولان فاوا و طرح و توسعه بنادر به ارایه گزارش عملکرد حوزه کاری خود و همچنین برنامه های اهداف سال ۹۷ پرداختند.

نظر شما