شناسهٔ خبر: 48732 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

از سوی خادمی صورت گرفت:

ابلاغ ساختار ماتریسی گروه‌ها و کارشناسان کنترل پروژه

خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی در راستای تهیه بانک اطلاعاتی و گزارش‌دهی دقیق از عملکرد و پیشرفت طرح‌ها، ساختار ماتریسی معاونت‌ها و ادارات کل را ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، معاون وزیر راه و شهرسازی در راستای تهیه بانک اطلاعاتی و گزارش‌دهی دقیق  از عملکرد و پیشرفت طرح‌ها، ساختار ماتریسی گروه‌ها و کارشناسان کنترل پروژه معاونت‌ها و ادارات کل را ابلاغ کرد.

خیراله خادمی در این حکم خطاب به معاونین اجرایی، مدیران کل اجرایی و مجریان مستقل آورده است:"با توجه به اهمیت نظام مدیریت پروژه در سازمان‌های پروژه محور و لزوم هماهنگی بیشتر بین ادارات کل و معاونت‌های اجرایی با دفتر مدیریت پروژه‌های شرکت (PMO) و گزارش‌دهی دقیق از عملکرد و پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌های شرکت، به پیوست ساختار ماتریسی مربوط به گروه‌ها و کارشناسان کنترل پروژه معاونت‌ها و ادارات کل جهت اجرا ابلاغ می‌گردد.

شایسته است ترتیبی اتخاذ گردد که مدیران واحدهای کنترل پروژه معاونت‌ها و همچنین نمایندگان کنترل پروژه ادارات کل/ مجریان مستقل دارای اختیارات کافی برای نظارت بر عملکرد تمامی کارشناسان حوزه تابعه را داشته باشد. بدیهی است معاونین محترم شرکت به صورت مستمر نظارت بر عملکرد نمایندگان کنترل پروژه و کارشناسان مربوطه را خواهند داشت."

نظر شما