شناسهٔ خبر: 48735 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

آرامی خبر داد:

صدور مجوز استخدام ۲۰۰ نیروی جدید در بنادر کشور/ تحول در وضعیت نیروی انسانی بنادر و دریانوردی

منصور آرامی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: مجوز استخدام ۲۰۰ نیروی جدید در این سازمان صادر شده که از این تعداد، ۷۰ نفر سهمیه برای استان هرمزگان در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، منصور آرامی در پانزدهمین نمایشگاه کتاب و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال هرمزگان اظهار کرد: یکی از اولویت‌های سازمان بنادر و دریانوردی پرورش نیروی انسانی برای تامین نیاز سال‌های آینده این مجموعه است که راهبرد‌های آن در سند توسعه منابع انسانی پیش بینی شده است. 

وی همچنین از امضای قرارداد‌های آموزشی با دانشگاه مالموی سوئد و دانشگاه صنعتی شریف خبر داد و اضافه کرد: براساس این قرارداد، نیرو‌های قراردادی و رسمی دولتی و شاغلان بخش خصوصی حوزه‌های بندری در دوره‌های آموزش تخصصی این دانشگاه‌ها شرکت کرده و مدرک معتبر دریافت می‌کنند. 

آرامی یادآور شد: با مجموعه راهبرد‌هایی که به تدریج در مسیر اجرایی قرار می‌گیرد وضعیت نیروی انسانی بنادر و دریانوردی در آینده نزدیک متحول خواهد شد. 

براساس گزارش ایرنا، پانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از شامگاه یکشنبه اول بهمن ماه به مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی بندرعباس واقع در سه راه جهانبار آغاز به کار کرده است و تا هفتم بهمن ادامه دارد.

نظر شما