شناسهٔ خبر: 48737 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

خادمی در جلسه هماهنگی ساماندهی ورودی جنوبی خرم‌آباد مطرح کرد؛

راهداری در ساماندهی ورودی جنوبی خرم‌آباد خوب عمل کرده است/ دستگاه‌ها به‌جای مانع‌تراشی همکاری کنند

جلسه استاندار لرستان بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها در پروژه ساماندهی ورودی جنوبی خرم‌آباد تاکید کرد و برای اتمام آن تا پایان بهمن ماه مهلت داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان، موسی خادمی در جلسه هماهنگی ساماندهی ورودی جنوبی خرم‌آباد ضمن قدردانی از اقدامات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در یک ماه اخیر تصریح کرد: راهداری در ساماندهی ورودی جنوبی خوب عمل کرده است در حالی‌که بسیاری از کار‌های انجام شده در حیطه وظایف آن نیست بنابراین دستگاه‌ها به‌جای مانع‌تراشی همکاری کنند.

وی برای اتمام پروژه ساماندهی ورودی جنوبی خرم‌آباد تا پایان بهمن ماه سال جاری مهلت داد و خاطرنشان کرد: این پروژه نیازمند همکاری تیمی همه دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و ادارات موجود در مسیر و حتی بخش خصوصی است.

خادمی گفت: برای دفع آب‌های سطحی که در حال حاضر مهم‌ترین معضل در روند اجرای پروژه است اعتبار لازم در اختیار راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار خواهد گرفت تا کار را با سرعت ادامه دهد و هر دستگاهی مانع کار شود با مسئول آن برخورد خواهد شد.

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان هم در این جلسه به بیان توضیحاتی در ارتباط با مشخصات فنی پروژه پرداخت و گفت: این پروژه در چند مقطع در حال اجراست که مقطع اول از پل ماسور تا تقاطع پلیس راه به طول ۵.۸ کیلومتر نیازمند اجرای باند کندرو، اجرای جدول و دفع آب‌های سطحی است و امیدواریم با همکاری شهرداری مرکز استان در کمترین زمان نسبت به ساماندهی اقدام شود.

وی گفت: انتهای بلوار ورودی فرودگاه خرم‌آباد نیز با مشکلاتی از قبیل عدم بهسازی معابر شریانی اصلی و فرعی، عدم ساماندهی آنتنی‌های مسیر اصلی و دفع آب‌های سطحی روبرو هستیم که باید با هماهنگی دستگاه‌های متولی مرتفع گردد.

در این جلسه دادستان، فرماندار مرکز استان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های عضو کمیته ساماندهی ورودی جنوبی خرم‌آباد و اصحاب رسانه نیز حضور داشتند.

لازم به ذکر اینکه استاندار به همراه اعضای جلسه از روند اجرای پروژه بازدید کرد.

نظر شما