شناسهٔ خبر: 48740 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

غراوی مطرح کرد؛

عملکرد راه و شهرسازی در توسعه استان گلستان نقش حائز اهمیتی دارد

جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: نقش اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در توسعه و ارتقاء کمی و کیفی این استان بسیار با اهمیت و از جایگاه خطیری برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، میر محمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان در دیدار مدیر کل و مدیریت‌های اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان اظهار کرد: با ادغام دو وزارتخانه راه و ترابری و مسکن و شهرسازی و تشکیل راه و شهرسازی در استان‌ها، حوزه عملکردی ادارات کل بسیار گسترده و با اهمیت گردیده است و کلیه تصمیمات و اقدامات این دستگاه بر روند زندگی روز مره مردم تاثیر بسزایی دارد.

غراوی افزود:عمران و نگاه توسعه‌ای به شهر‌های استان گلستان ، ارتقاء راه‌های مواصلاتی، نظارت دقیق بر اجرای پروژه‌های در دست اقدام از مهمترین اموری است که راه و شهرسازی استان گلستان باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشد.

این مقام مسئول بیان کرد: عدالت در حوزه کاری، حفظ شاٌن مردم و حرکت به سوی کاهش نارضایتی اقشار مختلف مردم و انجام کار‌های ارباب رجوع در حوزه کاری اداره کل، در زمان کوتاه را از دیگر آیتم‌های مهم دانست که باید آن‌ها اهتمام بیشتری نسبت به گذشته داشت.

در این دیدار حسین محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان ضمن تبریک به وی، گزارشی از روند اجرایی و اقدامات اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان ارائه و اظهار امیدواری کرد: با استفاده از نظرات و تجربیات حضرتعالی بتوانیم در جهت رشد و توسعه استان گام‌های موثرتری برداریم.

نظر شما