شناسهٔ خبر: 48768 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی راه و شهرسازی استان قزوین خبر داد:

رفع تصرف ۸۵۵ متر از اراضی ملی شهرستان آبیک/ نظارت مستمر بر اراضی ملی و جلوگیری از هرگونه دخل و تصرف در سطح استان قزوین

رفع تصرف فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از رفع تصرف ۸۵۵ متر اراضی ملی در شهرستان آبیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، سرهنگ نادر میرزایی با اعلام این خبر گفت: در راستای استیفای حقوق بیت‌المال در زمینه املاک ملی و با اقدامات صورت گرفته از جانب یگان حفاظت و همکاران املاک و حقوقی این اداره کل و همکاری راه و شهرسازی شهرستان آبیک، پس از اخذ حکم از محاکم قضایی، ۸۵۵ متر از اراضی ملی این شهرستان با ارزشی بیش از ۱۷ میلیارد ریال رفع تصرف گردید.

وی در ادامه یادآور شد: این اداره کل به نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن وظیفه حفاظت، حراست  و نظارت، نقشه‌برداری، تجمیع و تفکیک املاک ملی را به عهده داشته و با متصرفان غیرقانونی املاک ملی برخورد قاطع خواهد نمود.

نادر میرزایی عنوان کرد: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان قزوین به طور مستمر بر اراضی ملی نظارت و گشت‌زنی دارد و اجازه هیچ‌گونه دخل و تصرف و تجاوز و ساخت و ساز به افراد سودجو و منفعت‌طلب را نمی‌دهد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با تأکید بر ضرورت حفظ منابع ملی و عرصه‌های بیت‌المال گفت: از همشهریان محترم درخواست می‌گردد در صورت مشاهده و اطلاع از تصرفات غیرقانونی، تغییر کاربری‌های غیرمجاز و تعرضات به بیت‌المال، مراتب را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین اطلاع دهند.

نظر شما