شناسهٔ خبر: 48818 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری ششمین جلسه کمیته کنترل کیفیت مصالح ساختمانی در آذربایجان‌شرقی

نشست ششمین جلسه کنترل کیفیت مصالح ساختمانی با حضور نمایندگان دستگاه‌های متولی ساخت ساز در استان آذربایجان‌شرقی تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی، ششمین جلسه کنترل کیفیت مصالح ساختمانی با حضور نمایندگان دستگاه‌های متولی ساخت ساز در استان تشکیل شد.

با توجه به اهمیت موضوع کیفیت مصالح ساختمانی مورد استفاده در ساختمان‌ها و رسیدگی به وضعیت آن‌ها از منظر استاندارد و نظارت مستمر بر فرآیند تولید مصالح ساختمانی در شهر تبریز، اداره کل راه و شهرسازی استان ششمین جلسه کمیته کنترل کیفیت مصالح ساختمانی با موضوع استفاده از یونولیت سقفی در ساخت و سازها را روز پنج‌شنبه مورخ ۹۶/۱۱/۵ در سالن جلسات اداره کل با حضور نمایندگان دستگاه‌های متولی ساخت ساز در استان از جمله سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری، شهرداری تبریز، سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان، اداره استاندارد، بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، نماینده تولیدکنندگان فرآورده‌های پلی استایرن انبساطی و سایر اعضاء مدعو برگزار کرد.

وضعیت استاندارد بودن شرکت‌های تولیدکننده یونولیت سقفی، ممنوعیت استفاده از یونولیت سقفی غیراستاندارد در ساخت و سازها، نحوه فعال نمودن انجمن تولیدکنندگان فرآورده‌های پلی استایرن انبساطی (یونولیت) و ... از موضوعاتی بود که در جلسه فوق مطرح شد.

 

نظر شما