شناسهٔ خبر: 48841 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

پلیس راهور اعلام کرد:

انسداد ۸ محور مواصلاتی/ تداوم بارش برف در ۱۱ استان کشور

بارش برف و کولاک شديد در محورهای زنجان پلیس راهور نیروی انتظامی از انسداد ۸ محور مواصلاتی در کشور خبر داد و اعلام کرد هموطنان قبل از سفر از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و همچمنین انسداد راه‌ها مطلع شوند و از محور‌های جایگزین استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  محور‌های اولنگ –شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، دیزین-شمشک در استان‌های تهران و البرز، محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان، محور یاسوج-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت بارش برف مسدود و محور جایگزین یاسوج-سمیرم-پادنا است.

همچنین در استان یزد محور مهریز به میبد کیلومتر ۱۳ تا اطلاع ثانوی جهت انجام عملیات راهسازی مسدود خواهد بود. در زمان انسداد تردد از کنارگذر صورت می‌پذیرد.

محور هراز محدوده تونل امامزاده هاشم؛ تا تاریخ ۱۵ اسفندماه امسال به استثنای ایام الله ۲۲ بهمن (از تاریخ ۱۹ تا ۲۴ بهمن ماه امسال) بمنظور رفع مشکلات ناشی از نفوذ آب و ایمن سازی تونل، همه روزه بصورت ۲۴ ساعته مسدود خواهد شد. در زمان انسداد تردد از محور قدیم هراز، محدوده گردنه امامزاده هاشم انجام خواهد شد.

در استان گیلان محور پونل -خلخال تا اطلاع ثانوی به علت بارش شدید برف و عدم ایمنی کافی مسدود است.

هم اکنون در استان‌های آذربایجان غربی، قزوین، زنجان، همدان، اردبیل و البرز (اکثرمحورها)، کرمانشاه (محور سنقر)، گیلان (محور‌های اسالم-خلخال و سیاهکل-دیلمان)، کردستان (محور‌های دیوان دره-سقز و بوکان- بانه)، لرستان (محور‌های بروجرد- اراک و بروجرد- ملایر) و مازندران (ارتفاعات محور‌های هراز وکندوان) بارش برف گزارش شده است.

در استان‌های گیلان و مازندران (اکثر محورها)، غرب و شرق استان تهران (اکثرمحورها) نیز بارش باران گزارش شده است.

براساس گزارش ایرنا، در فیروزکوه (محور گدوک) مه گرفتگی گزارش شده و تردد در استان‌های اردبیل (اکثرمحورها)، زنجان (محور زنجان-طارم) و کرمانشاه (محور اسدآباد) با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سایر محور‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

نظر شما