شناسهٔ خبر: 48892 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با ایام الله دهه فجر در استان فارس؛

بیش از ۳۰ پروژه راهسازی با اعتباری بالغ بر ۱۲۳۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد

فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی فارس از بهره برداری از ۳۰ پروژه راهسازی با اعتباری بالغ بر ۱۲۳۳ میلیارد ریال در محور‌های استان فارس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، تکاور گفت: ۱۷ کیلومتر بزرگراه شامل ۸ کیلومتر از بزرگراه شیراز – جهرم، ۴ کیلومتر کمربندی غربی داراب، ۶ کیلومتر بزرگراه شیراز – فسا – داراب در استان فارس در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: همچنین تقاطع بزرگ برشنه در محور شیراز – سپیدان با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.
 تکاور خاطرنشان ساخت: عملیات اجرایی تقاطع ... مسطح داراب نیز آغاز خواهد شد و بهسازی و روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از راه اصلی فیروزآباد – قیر به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی از افتتاح و بهره برداری احداث و بهسازی ۱۵۴ کیلومتر راه روستایی در استان فارس خبر داد و افزود:این پروژه‌ها در شهرستان‌های پاسارگاد، جهرم، سپیدان، شیراز، خرامه، فیروزآباد، مرودشت و ممسنی به بهره برداری می‌رسند.

وی اعتبار هزینه شده برای ۱۵۴ کیلومتر بهسازی و احداث راه‌های روستایی را ۴۱۲ میلیارد ریال اعلام و اظهار امیدواری کرد با افتتاح و بهره برداری از این پروژه‌ها بتوانیم شاهد کاهش تلفات و تصادفات و ارتقاء ایمن سازی محور‌های استان فارس باشیم.

نظر شما