شناسهٔ خبر: 48898 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

رئیس کمیسیون عمران مجلس:

مردم با پلیس راه و راهداران همکاری کنند

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بر اهمیت همکاری مردم با پلیس راه و نیروهای راهداری تاکید کرد و گفت: امیدواریم با همت و پشتکار راهداران و پلیس راهور آزادراه‌های تهران-قم و تهران-کرج تا ساعاتی دیگر بازگشایی شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا رضایی کوچی که صبح امروز همراه وزیر راه و شهرسازی در مرکز مدیریت راه‌های کشور حضور یافته بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رئیس مجلس شورای اسلامی به لحاظ حساسیت موضوع و کمک به مسافران مسیر آزادراه‌های تهران-قم و تهران-کرج دستور پیگیری این موضوع را به کمیسیون عمران ابلاغ کرد.

وی خاطرنشان کرد: نیرو‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تلاش بسیاری زیادی داشتند و به همراه اکیپ‌های امداد و نجات با هماهنگی پلیس راهور در طول مسیر مستقر بودند.

رئیس کمیسیون عمران تصریح کرد: اگرچه باید دستگاه‌ها از قبل آمادگی لازم برای مقابله با شرایط جوی غیر مساعد را داشته باشند، اما در صورت همکاری مردم به‌خصوص با همراه داشتن زنجیر چرخ دیگر شاهد صف‌های طولانی و ترافیک سنگین مانند اتفاق امروز نبودیم.

نماینده مردم جهرم اظهار داشت: امیدواریم با همت و پشتکار راهداران و پلیس راهور آزادراه‌های تهران-قم و تهران-کرج تا ساعاتی دیگر بازگشایی شود.

نظر شما