شناسهٔ خبر: 48900 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:

پیشرفت ۶۶ درصدی کنارگذر بوکان/ پروژه برای افزایش سرعت اجرا فازبندی شد

درجمع معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از کنارگذر بوکان گفت: به منظور اتمام هر چه سریعتر قطعات باقیمانده پروژه فاز‌بندی شده است و در قالب تقاطع‌های کنارگذر بوکان به پیمانکاران واگذار شده است و هم اکنون در مرحله تجهیز کارگاه و آغاز عملیات اجرایی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور، خیراله خادمی در سفر به استان آذربایجان غربی از پروژه‌های بزرگراهی کریدور غرب کشور بازدید کرد و گفت:‌ کریدور بزرگراهی غرب کشور به طول هزار و ۴۸۲ کیلومتر از مرز بازرگان تا بندر امام خمینی با ایجاد کریدور بزرگراهی شمال به جنوب و کاهش طول مسیر و زمان سفر سهولت جا‌به‌جایی بین استان‌های شمالغرب به جنوب غرب را فراهم می‌کند.

 خادمی در جریان بازدید از روند احداث باند دوم بزرگراه میاندوآب- کرمانشاه از قطعه میاندوآب- بوکان بازدید کرد و گفت:‌ این قطعه به طول ۵۲ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۵۴ درصدی در حال انجام است که ۲۸ کیلومتر آن در گذشته به بهره‌برداری رسیده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی این بزرگراه را بخش مهمی از کریدور غرب کشور دانست و افزود:‌ این محور از لحاظ ترانزیتی و اتصال شمال به جنوب کریدور غرب کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود:‌ این محور از شهر میاندوآب در استان آذربایجان غربی شروع و با عبور از استان‌کردستان در نهایت به استان کرمانشاه متصل می‌شود.

خادمی در این بازدید همچنین از روند احداث کنارگذر بوکان بازدید کرد واظهار داشت: این پروژه به طول ۲۰ کیلومتر طراحی شده است که ۷/۷ کیلومتر آن با پیشرفت فیزیکی ۶۶ درصدی در حال اجرا است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: به منظور اتمام هر چه سریعتر این پروژه فاز‌بندی شده است و در قالب تقاطع‌های کنارگذر به پیمانکاران واگذار شده است و هم اکنون در مرحله تجهیز کارگاه و آغاز عملیات اجرایی قرار دارد.
 

نظر شما