شناسهٔ خبر: 48914 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رفع تصرف حدود ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در خراسان رضوی

رفع تصرف فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسكن خراسان رضوی از رفع تصرف حدود ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی به ارزش ۲۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی؛ سرهنگ ستاد كیومرث میرابی مقدم با اعلام این خبرگفت: زمینی به مساحت حدود۵۰۰ متر مربع در حاشیه بولوار صارمی واقع در منطقه ۹ شهرداری مشهد به ارزش حدود ۲۵ میلیارد ریال رفع تصرف شد.

وی افزود: این زمین توسط فردی زمین خوار در گذشته تصرف و دیوار كشی شده بود، كه با طرح شكایت در دادگاه و دریافت حكم رفع تصرف ، روز گذشته با دستور مقام قضایی رفع تصرف انجام شد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسكن خراسان رضوی به نقش مردم درجلوگیری از تصرف اراضی دولتی اشاره و اظهار نمود: طی چند سال اخیر شهروندان همكاری خوبی دراین زمینه داشته اند و اعلام موارد مشكوك به زمین خواری و تصرف غیرقانونی اراضی دولتی توانسته است از تصرف اراضی دولتی پیشگیری نماید.

سرهنگ میرابی مقدم با بیان این كه هرگونه دخل و تصرف، تعرض و تجاوز در اراضی دولتی جرم محسوب می شود و در ادامه افزودند: ازشهروندان تقاضا داریم درصورت مشاهده این گونه موارد با شماره تلفن ۳۷۶۵۰۱۷۷ و ۸ تماس گرفته و موضوع را به یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسكن خراسان رضوی اطلاع دهند./

 

نظر شما