شناسهٔ خبر: 48926 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

معاون مسافری راه آهن خبر داد

راه‌اندازی قطارهای‌ فوق‌العاده رفت و برگشت در مسير تهران - قم/ کمک‌رسانی به مسافرین در راه مانده با تمام ظرفیت

میر حسن موسوی معاون مسافری راه آهن از راه اندازی قطارهای فوق العاده از ساعت ۱۶:۳۰ امروز باتوجه به محدودیت سفرهای جاده ای خبرداد و گفت: این قطارها با فاصله زمانی یک ساعت از تهران به قم و بالعکس تا ساعت ۲۴ امشب سیر خواهند داشت و اقدام به جابه جایی مسافرین خواهند کرد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ میرحسن موسوی معاون مسافری راه آهن با اشاره به محدودیت سفر های جاده ای از راه اندازی قطارهای فوق العاده از ساعت ۱۶:۳۰ امروز خبرداد و گفت: این قطارها با فاصله زمانی یک ساعت از تهران به قم و بالعکس تا ساعت ۲۴ امشب سیرخواهند داشت و نسبت به جابه جایی مسافرین اقدام خواهند کرد.

وی افزود: همچنین همین برنامه قطار فوق العاده از فردا صبح تا ساعت ۲۴ علاوه بر قطارهای موجود در مسیر تهران-قم پیش بینی شده تا اقدام به جایه جایی مسافران در این محور کنند.

  موسوی گفت: با وجود سرمای شدید و برف سنگین و کولاک در اکثر مناطق کشور با تلاش و همت کارکنان سخت کوش راه آهن کلیه مسیرهای مسیرهای ریلی و ایستگاه های راه آهن باز است و ترددانجام می شود.  

وی افزود: تمام تلاش دست اندرکاران راه آهن برآن است تا قطارها مطابق برنامه حرکت کنند و چنانچه قطارها به دلیل بارش برف سنگین و محدودیت دید با تاخیر وارد مقصد شود ودر پی آن تاخیر درحرکت آن از مبدا ایجاد شود حتما از طریق پیامک به مسافرین اطلاع رسانی خواهد شد.  

معاون مسافری راه آهن تصریح کرد: در همین راستا به کلیه روسای قطار و ایستگاه ها تاکید شده تا به منظور کمک رسانی به تمامی مسافرین در راه مانده از تمامی ظرفیت موجود در قطارها اعم از رستوران ها بهره بگیرند.

برچسب‌ها:

نظر شما