شناسهٔ خبر: 48938 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت:

برگزاری جلسه شورای هماهنگی تأمین مسکن استان چهارمحال و بختیاری

جلسه شورای هماهنگی تأمین مسکن استان چهارمحال و بختیاری به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی و با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری، قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در خصوص مصوبات این جلسه گفت:

در این جلسه که در محل سالن جلسات شهید مردانی استانداری چهارمحال و بختیاری تشکیل شد پیرو تفاهم‌نامه امضا شده بین استاندار وقت چهارمحال و بختیاری و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در سال گذشته به منظور تأمین مسکن ۲ هزار مددجوی زیرپوشش این نهاد، مقرر شد برای تعیین تکلیف سریع‌تر مفاد این تفاهم‌نامه، کمیته‌ای چهار نفره متشکل از راه و شهرسازی استان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و دفتر فنی استانداری مفاد تفاهم‌نامه مذکور را پیگیری نمایند.

قاسمی گفت: یکی دیگر از مصوبات شورای تأمین مسکن استان تشکیل کمیته فنی استان به منظور بازدید از طرح‌های عمرانی در راستای ارتقاء سطح ایمنی و فنی و همچنین کیفیت‌بخشی به روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان بود.

وی افزود: با تأکید سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی مقر رشد کمیته‌ای تخصصی در حوزه مسکن برای رفع مسائل اعتباری و مشکلات بین دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات رسان استان تشکیل و فعال شود.

نظر شما