شناسهٔ خبر: 48947 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

آخرین وضعیت راه‌های کشور؛

بازگشایی محورهای تهران - قم و هراز- فیروزکوه/ ۱۱ محور شریانی همچنان مسدود است

تلاش شبانه‌روزی راهداران استان زنجان جهت برفروبی آزادراه زنجان -قزوین مسئول مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: هم اکنون ۱۱ محور شریانی کشور به علت بارش شدید برف همچنان مسدود است، اما با کمک ماموران راهداری مسیر تهران - قم و هراز - فیروزکوه بازگشایی شده و تردد خودرو‌ها هم اکنون در این محور‌ها در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، یاسر خالدی امروز با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر آزادراه زنجان - قزوین، محور قدیم زنجان- قزوین، آزادراه قزوین- رشت، محور قدیم قزوین- رشت، محور قدیم قم- تهران، آزادراه تهران- ساوه، محور ساوه- بوئین زهرا، محور قزوین- همدان، محور کندوان، محور چرمشهر محدوده حرم تا حرم و محور کیاسر- دامغان مسدود است و ماموران راهداری در تلاشند این محور‌ها را هر چه سریعتر بازگشایی کنند.

به گفته وی، ۷ محور غیر شریانی اولنگ- شاهرود، گنجنامه- تویسرکان، سی سخت- سمیرم، پونل- خلخال، طارم- زنجان، تهم- چورزق- زنجان و شمشک - دیزین همچنان تا اطلاع بعدی مسدود شده است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های کشور از تمام هموطنان خواست به توصیه ماموران راهداری در سراسر کشور توجه کرده و از تردد در محور‌های مسدود جدا خودداری کنند.

خالدی به ایرنا گفت: هم اکنون محور تهران – ساوه مسدود است، اما رانندگان در برخی از این مسیر از طریق فرعی‌ها وارد اتوبان می‌شوند که این موضوع مشکلات زیادی را برای راهداران ایجاد کرده است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های کشور تاکید کرد: هموطنان برای دریافت اطلاعات راه‌ها و آخرین وضعیت راه‌های کشور می‌توانند عدد ۱۴۱ را به شماره ۱۰۰۰۱۴۱ پیامک و یا با شماره‌های ۱۴۱ و ۸۸۹۲۵۲۵۲ تماس بگیرند.

نظر شما