شناسهٔ خبر: 4896 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

هماهنگي دستگاه‌هاي خدمات‌رسان استان گلستان براي اجراي طرح نوروزي

نشست دستگاههاي خدمات رسان استان گلستان طي نشستي، هماهنگي و آمادگي خود را براي اجراي بهينه طرح خدمات نوروزي اعلام كردند.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، در اين نشست كه به ميزباني اداره كل راه و شهرسازي استان برگزار شد، مدير راهداري راه و شهرسازي،  هدف از برگزاري اين جلسات را،  افزايش تعامل و هماهنگي بيشتر براي دستيابي به ابتكارات موثر و اتخاذ تمهيدات لازم جهت تامين امنيت، رفاه، آسايش و ايمني مسافران بيان كرد.

مهندس"عادل مصدقي" افزود:  از آنجايي كه بخش عمده ای از سفرها از طريق جاده صورت خواهد گرفت، ما مديران استاني بايد هماهنگی کامل با يكديگر داشته باشيم.

وي با تاكيد بر اهميت اطلاع رسانی در ايام نوروز، افزود: وظايف محوله ما ايجاب مي كند كه در مدت ياد شده در دسترس يكديگر و ساير دستگاههای مسوول و همچنين رسانه ها باشيم تا بتوانيم در مديريت سفرهای نوروزی به صورت هماهنگ عمل كنيم.

مصدقي اظهاركرد:  به همين منظور و به دليل  حضور در ايام تعطيلات نوروزي، ضرورت دارد كه همه ارگان هاي ذيربط تمهيدات لازم را در خصوص آمادگي صد در صد ايام نوروز داشته باشند.

وي اظهاراميدواري كرد كه با تعامل بهتر با يكديگر و دستگاههاي اجرايي، خدمات نوروزي مطلوب و در خور شان مسافران ارائه دهيم و هيچ گونه حادثه اي نداشته باشيم.

مدير راهداري راه و شهرسازي گلستان با اشاره به اينكه اداره كل راه و شهرسازي در حال آماده سازي خود براي اجراي بهينه طرح ويژه راهداري نوروزي است، افزود: لكه گيري و روكش آسفالت، آشكارسازي نقاط و مقاطع پرحادثه، تعمير و نصب تابلوهاي ايمني و چراغ هاي چشمك زن سولار و تابلوهاي فسفري و بويژه خط كشي از جمله اين اقدامات مي باشد.

اورژانس، هلال احمر، پليس راه و اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان، دستگاههاي خدمات رسان و مسوولي بودند كه در اين جلسه حضور داشتند و گزارش هایی از اقدامات انجام شده خود برای مدیریت سفرهای نوروزی ارائه کردند.

نظر شما