شناسهٔ خبر: 48993 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

آقایی صائم مطرح کرد؛

تاکنون بیش از ۳۰۰ هواپیما در مهرآباد نشست و برخاست کرده است/ مسافران قبل از عزیمت از آخرین وضعیت پرواز‌های خود مطلع شوند

پرواز عبوري - هواپيما - پرواز مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: از ساعت ۱۱ روز گذشته تاکنون بیش از ۳۰۰ هواپیما در فروگاه مهرآباد نشست و برخاست و مسافران را جابجا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، یداله آقایی صائم اظهار کرد: تا پایان امشب نیز طبق برنامه ۱۵۹ پرواز خروجی و ۱۹۴ پرواز ورودی به مهرآباد خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه با وجود محدودیت‌های موجود تا پایان امشب مجموع نشست و برخاست هواپیما‌ها در مهرآباد به بیش از ۶۶۰ مورد افزایش می‌یابد، گفت: فعالیت فرودگاه مهرآباد به منظور رفاه حال مسافران نهم و دهم بهمن ماه جاری شبانه روزی شد و در صورت نیاز، این وضعیت تمدید خواهد شد تا تمام پرواز‌ها به حالت عادی برگردد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بیان کرد: همه فرودگاه‌های کشور هم اکنون عملیاتی هستند، اما مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه مهرآباد با شماره ۱۹۹ و فرودگاه امام با شماره تلفن ۰۹۶۳۳۰ تماس بگیرند تا از آخرین وضعیت پرواز‌های خود مطلع شوند.

به گزارش ایرنا، بارش سنگین برف که از شامگاه هفتم بهمن ماه در تهران آغاز شد، انجام پرواز‌ها در فرودگاه‌های مهرآباد و فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) را مختل کرد و پس از توقف موقت پروازها، فعالیت فرودگاه مهرآباد و امام (ره) از ساعت ۱۱ روز گذشته آغاز شد، اما لغو بسیاری از پرواز‌ها در این دو فرودگاه پرتردد کشور بسیاری از مسافران را سرگردان کرد.

نظر شما