شناسهٔ خبر: 49001 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معرفی پروژه‌های قابل‌افتتاح استان قم در دهه فجر

مهدی رحیمی راد رئیس روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم اعلام کرد: تعدادی از پروژه‌های عمرانی در حوزه راه و مسکن در ایام دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، مهدی رحیمی‌راد رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: این اداره کل برای گرامیداشت و پاسداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های ویژه و خاص برگزار می‌نماید.

رحیمی‌راد افزود: از این دست برنامه‌ها می‌توان به غبارروبی و گلباران مزار شهدا، برگزاری مراسم گرامیداشت ویژه همکاران و تقدیم لوح نماز، برگزاری ملاقات مردمی مدیرکل و سایر مدیران این دستگاه با اقشار مختلف مردم، تشریح اقدامات این اداره کل برای عموم مردم در مساجد، حضور در برنامه‌های صدا و سیمای استانی، نشست خبری با اصحاب رسانه، شرکت در راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن، افتتاح پروژه‌های عمرانی و ... اشاره کرد.

وی در ادامه ضمن بیان این که از مجموع تعهدات استان بیش از ۴۰ هزار واحد مسکن مهر تحویل داده شده است، توضیح داد: تعداد ۳۷۸ واحد مسکن مهر از تعهدات استان باقی مانده است که در آینده نزدیک به متقاضیان واگذار و تحویل می‌شود.

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان اظهار کرد: افتتاح و بهره‌برداری از قطعه دوم و سوم محور قم- جعفریه به طول ۱۵ کیلومتر، بهسازی و روکش آسفالت محور قم – نیزار از ابتدای حوزه استحفاظی حدفاصل پارک جنگلی غدیر تا پل راه‌آهن به طول ۴.۵ کیلومتر و از ابتدای سه‌راهی خلج آباد- خدیجه خاتون به طرف قلعه چم به طول ۸ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۵/۵ میلیارد ریال، عملیات تکمیلی واریانت جاده قدیم قم- تهران از کیلومتر ۲۶ الی ۴۰ به طول ۱۴ کیلومتر با اعتبار ۳/۵ میلیارد ریال، قسمتی از پروژه تقاطع غیر همسطح پردیسان و بلوار امام صادق (ع) با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال، روکش آسفالت میدان شهید آوینی با ۱۲۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار، ساماندهی محور تاریخی فرهنگی خانه تاریخی شاکری تا بلوار عمار یاسر به طول ۲۳۱۵ مترمربع و اعتبار ۲۲۵۰ میلیون ریال، از دیگر پروژه‌های قابل‌افتتاح در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

نظر شما