شناسهٔ خبر: 49024 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور رئیس راه و شهرسازی سبزوار صورت گرفت:

بررسی مشکلات احداث راه شهری روداب به داورزن در خراسان رضوی

علی‌اصغر استیری جلسه بررسی مشکلات احداث راه شهری شهر روداب به شهرستان داورزن با حضور معاون مدیرکل و رئیس اداره راه و شهرسازی سبزوار و بخشداران منطقه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، علی‌اصغر استیری معاون مدیرکل و رئیس اداره راه و شهرسازی سبزوار در خصوص این جلسه که در محل این اداره برگزار شد، گفت: در این جلسه مشکلات مربوط به تملک اراضی مسیر پروژه احداث راه شهری شهر روداب به شهرستان داورزن به طول ۱۸۰۰ متر در قطعه اتصال روستاهای نامن به برآباد مورد بررسی قرار گرفت.

استیری اضافه کرد: طول کل مسیر پروژه حدود ۱۳ کیلومتر بوده که ۵ کیلومتر آن آسفالت و مابقی مسیر در حد زیرسازی بوده و یک کیلومتر از آن نیز نیازمند مطالعات جهت احداث ابنیه (پل) است.

رئیس اداره راه و شهرسازی سبزوار افزود: با تکمیل این راه حدود ۵۰ کیلومتر مسیر شهر روداب به شهرستان داورزن کوتاه شده و حجم ترافیک جاده‌های روداب به سبزوار و سبزوار به داورزن نیز کمتر می‌شود.

استیری بیان کرد: با راه‌اندازی جادهٔ یاد شده، مردم شهر روداب و روستاهای اطراف آن از راه آسفالته مناسب برخوردار و موجبات پیشرفت و آبادانی بیشتر آن‌ها فراهم خواهد شد.

نظر شما