شناسهٔ خبر: 49037 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دهه فجر انجام می‌شود:

افتتاح یک هزار و ۵۱۳ واحد مسکن مهر در استان همدان

فرهاد فرزانه مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از افتتاح یک هزار و ۵۱۳ واحد مسکن مهر در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، فرهاد فرزانه بیان کرد: در دهه فجر امسال حدود ۷۵۹ واحد مسکن مهر در شهرستان همدان و ملایر با اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان و ۷۵۴ واحد نیز خودمالکین به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرزانه ادامه داد: در شهرستان همدان ۱۸ واحد از پروژه ۲۰۴ واحدی اهرام، ۶۶ واحد از پروژه ۱۴۴ واحدی شرکت اهرام، ۲۵۲ واحد یادمان بنا، ۱۰۸ واحد از پروژه ۱۶۲ واحدی تعاونی مسکن بسیج، ۱۶ واحد کارکنان مسکن، ۱۳۵ واحدی نیروی انتظامی و ۶۴ واحد فجر آفرینان غدیر افتتاح خواهد شد.

وی یادآور شد: در شهرستان ملایر نیز ۱۰۰ واحد از پروژه شرکت آتیه سازان شایان به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان همچنین بیان کرد: محل تأمین اعتبار این پروژه‌ها از طریق آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی بوده است.

فرزانه با بیان اینکه ۲۹ هزار و ۸۱۱ واحد مسکونی مسکن مهر در استان همدان وجود دارد، اظهار کرد: ۲۶ هزار و ۷۲۶ واحد مسکونی تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفته که نحوه ساخت این واحدها در قالب تعاونی، خودمالک و سه‌جانبه بوده است.

وی با اشاره به اینکه اکثر واحدهای مسکن مهر به صورت خودمالک و تعاونی بوده است، تصریح کرد: تعدادی از واحدها نیز به صورت سه‌جانبه مابین بانک به عنوان تأمین‌کننده وام، سازنده به عنوان مجری و اداره راه شهرسازی به عنوان مالک زمین ساخته شده است

نظر شما