شناسهٔ خبر: 49050 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان تهران برگزار شد:

جلسه هم‌اندیشی در راستای دومین جشنواره ایمنی رانندگان حرفه‌ای

نشست جلسه هم‌اندیشی در راستای برگزاری دومین جشنواره ایمنی رانندگان حرفه‌ای در سالن اجتماعات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران، جلسه هم‌اندیشی در راستای برگزاری دومین جشنواره ایمنی رانندگان حرفه‌ای در سالن اجتماعات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران با حضور مدیرکل، معاونین، روسای ادارات، نماینده پلیس‌راه، نمایندگان اتحادیه و صنوف به همراهی تنی چند از جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها برگزار شد.

نصراله‌نژاد مدیرکل اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران ضمن خیرمقدم و خوش‌آمد گویی به مدعوین، برگزاری جشنواره ایمنی رانندگان حرفه‌ای را امری مقدس در جهت حفظ جان انسان‌ها برشمرد و گفت: با برگزاری چنین مراسم و سایر اقدامات فرهنگی که تاکنون صورت گرفته است شاهد کاهش تلفات جاده‌ای از رقم ۱۹ هزار و ۸۹ نفر از سال ۹۱ به تعداد ۱۵ هزار و ۹۳۲ نفر در سال ۹۶ رسیده‌ایم.

نصراله‌نژاد در ادامه افزود: هرچند پیشرفت چشمگیری در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای داشته‌ایم ولی هنوز راه زیادی تا رسیدن به شرایط مطلوب و استانداردهای جهانی باقی مانده است.

وی در ادامه اذعان داشت: با الگوبرداری، تغییر رویه، برگزاری جشنواره‌های متعدد و فرهنگ‌سازی گسترده در بین طیف وسیعی از اقشار جامعه می‌توان به ایمنی بالاتری در رانندگی و سفر در سطح جاده‌های کشور دست‌یافت و نجات جان حتی یک انسان نیز برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت است.

این مقام مسئول در آخر از تلاش سازمان‌های مردم‌نهاد و نقش مهم آن‌ها در بخش‌های مختلف جامعه سخن به میان آورد و افزود: جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها با فعالیت‌های انسان دوستانه و پیگیرهای مستمر نقش به سزایی در ارتقاء فرهنگ رانندگی و افزایش ایمنی راه‌ها داشته‌اند. 

وی در آخر از حمایت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران از حامیان جاده‌ای سخن به میان آورد و افزود: این اداره کل در تحقق این امر مقدس نهایت همکاری را با جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها خواهد داشت.

نظر شما