شناسهٔ خبر: 49052 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد:

بهره‌برداری از ۷ پروژه راه روستایی شهرستان نور استان مازندران

آسفالت رئیس راه و شهرسازی شهرستان نور گفت: همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر ۷ پروژه آسفالت راه‌ روستایی در شهرستان نور به طول ۱۱.۱ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، محمد صادقی رئیس راه و شهرسازی شهرستان نور ضمن اعلام این خبر گفت: شهرستان نور به دلیل شرایط جغرافیایی و جاذبه‌های فراوان گردشگری همواره پذیرای مسافران بی‌شماری است که به این منطقه رفت و آمد کرده و از مواهب طبیعی آن استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: از این رو محورهای ارتباطی این شهرستان در طول سال به خصوص ایام تعطیلات پرترافیک و پر رفت و آمد بوده که در این میان نیز محورهای روستایی و ییلاقی این منطقه نیز از این قضیه مستثنا نیست.

وی در ادامه در خصوص پروژه‌های افتتاحی این اداره افزود: آسفالت راه‌های روستایی کپ به طول ۰.۷ کیلومتر، کالج به طول ۱.۱ کیلومتر، گزناسرا به طول ۲.۵ کیلومتر، تترستاق به طول ۰.۸ کیلومتر، مرچ - یالرود به طول ۳.۵ کیلومتر، کلاونگاه به طول ۱.۵ کیلومتر، بطاهر کلاً به طول ۱ کیلومتر با حضور مسئولین شهرستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

گفتنی است از ۷۸۶۳ کیلومتر راه روستایی موجود در مازندران مقدار ۴۰۵ کیلومتر در شهرستان نور قرار دارد.

نظر شما