شناسهٔ خبر: 49060 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

وثوقی برنامه های ایام دهه فجر را تشریح کرد:

بهره‌برداری از ۷۰ کیلومتر راه روستایی/ کلنگ‌زنی و افتتاح ۵ طرح عمران و بهسازی

كليم اله وثوقي مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به کلنگ‌زنی و افتتاح ۵ طرح عمران و بهسازی گفت: برای دهه فجر امسال ۶ راه روستایی به طول ۷۰ کیلومتر و یک راه فرعی به طول ۱۳ کیلومتر با اعتباری در حدود ۳۴۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسند. 

کلیم اله وثوقی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  در خصوص طرح‌های افتتاحی بخش مسکن و راه در دهه فجر ۹۶ اظهار کرد: برای دهه فجر امسال ۶ راه روستایی به طول ۷۰ کیلومتر در شهر‌های سلطانیه، طارم، ماه نشان، زنجان، خدابنده و یک راه فرعی به طول ۱۳ کیلومتر در شهر خدابنده با اعتباری در حدود ۳۴۱ میلیارد ریال احداث، بهسازی و آسفالت شده اند که به بهره برداری می‌رسند. 

وی بیان کرد: سه پروژه نیز در مرحله پیمان سپاری قرار دارد که اگر پیمانکار آن‌ها مشخص شود، در دهه فجر کلنگ زنی می‌شوند، اما متاسفانه این پروژه‌ها تا دهه فجر آماده نمی‌شوند. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان درباره وضعیت مسکن مهر این استان گفت: مسکن مهر استان زنجان اتمام پیدا کرده و جشن اختتامیه آن را نیز به عنوان اولین استان در خرداد ماه امسال گرفتیم.

وی با بیان اینکه دو پروژه عمران و بهسازی در بخش بازآفرینی شهری در دهه فجر افتتاح می‌شوند، افزود: این دو پروژه شامل آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های بافت فرسوده شهر قیدار و اصلاح شبکه آب و فاضلاب محله اسلام آباد زنجان هستند که در دهه فجر مورد بهره برداری قرار می‌گیرند. 

وثوقی با اشاره به سه پروژه کلنگ زنی در حوزه عمران و بهسازی شهری استان زنجان اظهار کرد: کلنگ زنی احداث کتابخانه و خانه محله در اسلام آباد زنجان، احداث کتابخانه و خانه محله در نجف آباد زنجان و احداث کتابخانه و خانه محله در حسین آباد ابهر بخشی دیگر از برنامه‌های عمران و بهسازی استان زنجان در دهه فجر امسال است. 

وی تصریح کرد: تعدادی طرح نیز به دلیل عدم تخصیص بودجه و کمبود اعتبارات تکمیل نشده اند و متاسفانه برای دهه فجر امسال بهره برداری نمی‌شوند.

نظر شما