شناسهٔ خبر: 49083 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

آخوندی در آغاز ایام دهه مبارک فجر مطرح کرد:

ورود حضرت امام(ره) به ایران سبب ساز تغییرات بنیادین در تاریخ ایران شد/ برای توسعه و شكوفایی ایران شهر راه طولانی درپیش داریم

مراسم وزیر راه و شهرسازی در یوم‌الله ۱۲ بهمن ماه، ضمن گرامیداشت یاد  و خاطره مرحوم آیت‌اله هاشمی رفسنجانی كه در آبادانی و توسعه كشور نقش مهمی ایفا كرد گفت: اراده‌ ملی با رهبری منسجم و مقتدر توانست تغییرات بنیادین را در ایران رقم بزند و ۱۲ بهمن این پیام را برای همگان و تمام جوانان سرزمین ایران دارد كه ما هنوز برای توسعه، رشد و شكوفایی ایران شهر عزیزمان نیاز به راه طولانی و گام‌های نو و جدید داریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با حضور در فرودگاه مهرآباد و شرکت در  مراسم یوم‌الله ۱۲ بهمن‌ماه سی و نهمین سالگرد ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) اظهارداشت: امروز سالروز ورود حضرت امام(ره) به ایران است كه ورود ایشان سبب  تغییرات بنیادین در تاریخ ایران شد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: فارغ از اینكه چه اندیشه‌ای داشته باشیم این موضوع را نمی‌توان انکار کرد كه ۱۲ بهمن ماه روز تاریخی و تغییر بنیادین در ایران اسلامی است. روزی كه مقدمات تغییر رژیم از سلطنتی به جمهوری اسلامی را رقم زده شد.

عضو كابینه دولت دوازدهم در ادامه تاكید كرد: اراده‌ ملی با رهبری منسجم و مقتدر توانست تغییرات بنیادین را در ایران رقم بزند و ۱۲ بهمن این پیام را برای همگان و تمام جوانان سرزمین ایران دارد كه ما هنوز برای توسعه، رشد و شكوفایی ایران شهر عزیزمان نیاز به راه طولانی و گام‌هایی جدید داریم.

آخوندی در ادامه تاکید کرد : امیدوارم جوانان سرزمین‌مان ایران هیچ‌گاه خسته نشوند و از تغییر چشم نپوشند. به آینده امیدوارم و معتقدم كه با راهبری مقام معظم رهبری و همت و تلاش جوانان ایران آینده‌ای شكوفا و ایرانی آبادان را پیشرو خواهیم داشت.

وی ضمن خیرمقدم به تمامی میهمانان شركت‌كننده، اعضاء بیت امام خمینی(ره) و سبیعه ایشان و همه بزرگانی كه در مراسم امروز حضور داشتند گفت: یاد یاران امام مرحوم آیت‌اله هاشمی رفسنجانی را گرامی می‌داریم. ۲ سال پیش در همین مكان میزبان ایشان بودیم كه خدایش رحمت كند كه در آبادانی و توسعه كشور نقش مهمی را ایفا كرد.

آخوندی در پایان تاكید كرد: امیدوارم همه ما بتوانیم نام نیكی از خود به جای بگذاریم.

گفتنی است؛ در این مراسم اعضای بیت امام خمینی (ره)، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برخی از معاونین وزیر راه و شهرسازی، استاندار استان تهران و فرماندار شهر تهران، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، مدیران ایرلاین‌ها، اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، برخی از مدیران کل وزارت راه و شهرسازی، مدیرعامل بانک مسکن، شهردار منطقه ۹ و اصحاب رسانه حضور داشتند.

نظر شما