شناسهٔ خبر: 49087 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مه‌آبادی در آغاز ایام دهه مبارک فجر؛

ترمینال یک فرودگاه مهرآباد با همت وزیر راه و شهرسازی ثبت ملی شد/ پیام تبریک صنعت هوانوردی به مناسبت ورود حضرت امام خمینی(ره) به کشور

مراسم مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به نمایندگی از صنعت هوانوردی ایران سی و نهمین سالگرد ورود امام خمینی(ره) به کشور را تبریک گفت و ضمن یادآوری ارزش تاریخی ترمینال یک فرودگاه مهرآباد از ثبت ملی آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رحمت‌اله مه‌آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، امروز ۱۲ بهمن ماه در مراسم یوم‌اله ورود حضرت امام خمینی به کشور به ایراد سخنرانی پرداخت و با قرائتی از سخنان حضرت امام در لحظه ورود به کشور گفت: امروز ۱۲ بهمن‌ماه تلألویی از نور به کوچه‌های شهرمان تابید، عصایی که اژدها شد و تمام افعی‌ها را بلعید.

وی در ادامه ضمن تشکر از تمامی مهمانان شرکت کنننده در مراسم فوق اظهار داشت: به نمایندگی از صنعت بزرگ هوانوردی ایران سی و نهمین سالگرد ورود روح خدا را از ترمینال یک فرودگاه مهرآباد تبریک می‌گویم و امیدوارم که ادامه دهنده راه آن بزرگوار باشیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ضمن یادآوری اهمیت ترمینال یک فرودگاه مهرآباد گفت : سال گذشته با همت وزیر راه و شهرسازی ترمینال یک فرودگاه بین المللی مهرآباد ثبت ملی شد. 

وی از حضور استاندار و فرماندار تهران، نمایندگان مجلس، مردم، روحانیون، امرای نظامی و انتظامی و همه افراد شرکت کننده در مراسم تقدیر و تشکر کرد و افزود: از خدواند بزرگ مسئلت دارم کشور و نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگ را از همه سختی‌ها و گزند‌ها دور نماید و نظام جمهوری اسلامی ایران را به دولت کریمه منجی عالم بشریت متصل کند. 

گفتنی است؛ در این مراسم عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، اعضای بیت امام خمینی (ره)، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برخی از معاونین وزیر راه و شهرسازی، استاندار استان تهران و فرماندار شهر تهران، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، مدیران ایرلاین‌ها، اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، برخی از مدیران کل وزارت راه و شهرسازی، مدیرعامل بانک مسکن، شهردار منطقه ۹ و اصحاب رسانه حضور داشتند.

نظر شما