شناسهٔ خبر: 4914 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در استان کرمان مطرح کرد:

ساكنان واحدهای مسكن مهر هر چه سريع‌تر نسبت به فروش اقساطی خود اقدام كنند

واحدهای مسکن مهر کرمان مجری ویژه و قائم ‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر طی بازديد از پروژه‌های مسكن مهر زرند گفت: ساكنان واحدهای مسكن مهر كه نسبت به فروش اقساطی اقدام نكردند، بايد هر چه سريع‌تر برای گرفتن دفترچه اقساط اقدام كنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمان، احمد اصغری‌مهرآبادی در حاشيه بازديد از واحدهاي مسكن مهر زرند اظهار کرد: از نزديك از پروژه ۷۴۶ واحدی زرند كه شهرك زيبايي است و واحدهای آن به شکل ويلاهاي دوطبقه ساخته شدند، بازديد كرديم. روند پيشرفت كار خوب بود و خوشبختانه این شهرك دارای خدمات زيربنايي است.

وي افزود: از مجموع واحدهايي كه در اين شهرستان در حال ساخت هستند،  نزديك به ۶۰۰ واحد به اتمام رسيده و ۱۸۰ واحد نیز تحويل متقاضیان داده شده است كه اکنون در آن ساكن هستند.

قائم ‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر همچنین افزایش تسهیلات مسکن مهر از ۲۵ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان را از جمله کمک‌های دولت برای تکمیل واحدهای مسکن مهر خواند و یادآور شد: توافق كرديم كه سازندگان مسكن مهر در زرند، ظرف ۶ ماه باقيمانده ۱۵۰ واحد را به اتمام برسانند تا اين تسهيلات به آن‌ها تعلق بگيرد. درباره تمديد قرارداد نيز صحبت‌هايي شد و كمك ميكنيم  تا این پروژه‌ها در اسرع وقت تکمیل شوند.

مهرآبادی از فرمانداري و اداره كل راه و شهرسازي خواست كمك كنند که اين پروژه‌ها تا پايان سال ۹۴ تکمیل و به بهره برداری برسند./

نظر شما