شناسهٔ خبر: 49162 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد:

لغو و تعلیق ۱۷ مجوز دفتر خدمات مسافرت هوایی در یک ماه گذشته

رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از لغو مجوز ۸ دفتر و تعلیق ۹ دفتر خدمات مسافرت هوایی در یک ماه گذشته خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری رضا جعفرزاده گفت: ظرف نه ماه گذشته نیز، به ۸۹۹ مورد شكایات صورت گرفته از طریق سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی كشوری از شركت های هواپیمایی و۴۰۶ شكایت از دفاتر خدمات مسافرت هوایی رسیدگی و اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی افزود: در بازرسی های مستمر و موردی كارشناسان دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شركت ها و موسسات هوانوردی سازمان از دفاتر خدمات مسافرت هوایی تهران و شهرستان ها مواردی از جمله عدم تمدید ضمانت نامه، عدم احراز شرایط راه اندازی پس از تعلیق در مدت تعیین شده و از همه مهمتر عدم توجه به اخطارها و دستورالعمل های سازمان هواپیمایی كشوری محرز شد.

جعفرزاده تصریح كرد: در یك ماه گذشته نیز  ۸ دفتر لغو و ۹ دفتر خدمات مسافرت هوایی تعلیق شد  كه ۲ مجوز دفتر خدمات مسافرت هوایی به علت گرانفروشی و فروش بلیت تقلبی تعلیق و لغو شده است.

گفتنی است؛ بازرسی ها و نظارت بر نحوه توزیع بلیت هواپیما در ایام نوروز با هماهنگی سایر دستگاه‌های نظارتی افزایش خواهد یافت./

نظر شما