شناسهٔ خبر: 49168 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سومین روز دهه فجر انجام شد:

پاسخگویی راه و شهرسازی خراسان شمالی به مردم از طریق سامد

جواد عمادیان فر سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از پاسخگویی اداره کل راه و شهرسازی به مردم از طریق سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، جواد عمادیان فر در برنامه‌ای که برای پاسخگویی مدیران اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به درخواست‌های مردم از طریق سامد برگزار شد، اظهار کرد: سامانه سامد بستر ارتباطی بین مردم و دولت است که یکی از بنیان‌گذاری‌های بسیار ارزنده در راستای خدمت‌گذاری به مردم محسوب می‌شود.

وی در معرفی سامانه سامد گفت: سیستم سامد «سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت» شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت در سراسر کشور، با شماره تلفنی ۱۱۱ است که آحاد ملت سربلند ایران، در هر جای میهن اسلامی عزیزمان می‌توانند ایده‌ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست‌های خود از دولت را با آن مطرح کنند.

عمادیان فر تصریح کرد: سیستم سامد امروز پاسخگوی مردم و هم استانی‌های گرامی در حوزه مسکن بود.

سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی کاهش رفت‌وآمد و هزینه مردم، تسریع در ارتباط مردم با مسئولان را از جمله فواید این سامانه برشمرد.

نظر شما