شناسهٔ خبر: 49208 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سومین روز از دهه فجر صورت گرفت:

بهره‌برداری از ۵ کیلومتر راه روستایی در شهرستان نیشابور

افتتاح رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نیشابور از بهره‌برداری پروژه راه روستایی چهارباغ - طاغان به طول ۵ کیلومتر همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، محمود کاوسی نیا با اعلام این خبر گفت: همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر، طی مراسمی با حضور مهندس بوژمهرانی معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرمانداری شهرستان نیشابور  و جمعی از مسئولین این شهرستان، محور چهارباغ - طاغان با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال رسمأ افتتاح و به بهره‌برداری رسید. 

کاوسی نیا در این مراسم ضمن تبریک دهه فجر گفت: عملیات زیرسازی و آسفالت محور روستایی چهارباغ- طاغان به طول ۵ کیلومتر با مساعدت اداره راه و شهرسازی و تلاش و پیگیری‌های دهیاری و شورای اسلامی روستای طاغان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه با اجرای عملیات مذکور تعداد ۴۱ خانوار روستای طاغان از نعمت راه آسفالته مناسب بهره‌مند خواهند شد، بیان کرد: انجام این پروژه منجر به کاهش تصادفات، جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر و تسریع در حمل به موقع محصولات کشاورزی و توسعه اقتصادی شهرستان می‌شود.

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر از زحمات محمود کاوسی نیا رئیس اداره راه و شهرسازی نیشابور تقدیر شد.

نظر شما