شناسهٔ خبر: 49240 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان خبر داد:

بهره‌برداری از ۲۴ پروژه راه و شهرسازی استان کرمان همزمان با دهه فجر

محمدمهدی بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: ۲۴ پروژه عمرانی همزمان با دهه مبارک فجر در استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان کرمان، محمدمهدی بلوردی گفت: این ۲۴ پروژه شامل بهره‌برداری از مسکن مهر، بزرگراه، بهسازی و آسفالت راه روستایی و ساخت استخر شنا است.
وی به اعتبار هزینه شده در این پروژه‌ها اشاره کرد و افزود: مجموع اعتبار هزینه شده در این ۲۴ پروژه دو هزار و ۱۵۵ میلیارد ریال است.

بلوردی عنوان کرد: ۸۱ کیلومتر راه روستایی در دهه فجر امسال در شهرهای کرمان، رفسنجان، سیرجان، شهداد، رابر، بم، بردسیر، زرند، راور، ریگان و فهرج به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: همچنین بهره‌برداری از  ۲۵۸۳ واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵۰۰۰ نفر جمعیت و نیز زیر ۲۵۰۰۰ نفر جمعیت در استان جزو پروژه‌های دهه فجر امسال است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان یادآور شد: از این ۲۵۸۳ واحد مسکن مهر،۲۵۰۰ واحد در شهرهای کرمان، سیرجان، رفسنجان و بافت و ۸۳ واحد در شهرهای زیر ۲۵۰۰۰ نفر جمعیت افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در پایان با بیان اینکه اجرای پروژه‌های راهسازی در مناطق مختلف به ویژه در نقاط محروم و روستاها از مهمترین رویکردهای دولت است، اذعان کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌های آسفالت راه روستایی ۵ هزار خانوار از راه مناسب بهره‌مند خواهند شد.

نظر شما