شناسهٔ خبر: 49280 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مرزبان خبر داد:

همایش ارگان‌های‌دریایی در تهران برگزار می‌شود

علی اکبر مرزبان مسئول دبیرخانه هماهنگی ارگان های دریایی کشور گفت: بیست و پنجمین همایش ارگان‌های دریایی ۲۴ بهمن ‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی هتل ارم تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، علی‌اکبر مرزبان، در مورد زمان برگزاری بیست و پنجمین همایش ارگان‌های دریایی که پیش از این به دلیل لغو پروازها، منتفی شد، اظهار کرد: بیست و پنجمین همایش ارگان های دریایی که قرار بود روزهای دهم و یازدهم بهمن ماه سال جاری در منطقه آزاد تجاری-صنعتی چابهار، برگزار شود اما به دلیل بارش برف و لغو پروازها منتفی شد، در نهایت با هماهنگی های بعمل آمده قرار بر این است که همایش مذکور با میزبانی شرکت تایدواتر خاورمیانه روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی سپهر واقع در هتل بزرگ ارم تهران برگزار شود.

وی ادامه داد: برای کلیه افرادی که از آن ها جهت حضور در این همایش ثبت نام بعمل آمد، دعوت نامه از سوی میزبان به آدرس این افراد و یا نهادی شرکت مربوطه ارسال خواهد شد. چنانچه هر یک از مدعوین به هر دلیلی و حداکثر تا ظهر روز شنبه  ۲۱ بهمن ماه سال جاری موفق به دریافت کارت دعوت نشوند با شماره تماس ۰۹۱۰۷۰۷۱۳۰۰ (آقای مجید کاوندی) تماس حاصل نمایند تا هماهنگی و اقدام لازم انجام شود.

به گفته مسئول دبیرخانه هماهنگی ارگان های دریایی کشور کلیه افرادی که برای حضور در این همایش اقدام به پرداخت حق ثبت نام کرده اند مجاز به حضور در همایش بدون پرداخت هرگونه وجهی خواهند بود

مرزبان در مورد جزییات برگزاری همایش یاد شده، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت فوق العاده پیش آمده بیست و پنجمین همایش ارگان های دریایی یک روزه و به صورت فشرده تر برگزار می شود.

وی افزود: این همایش دارای مراسم افتتاحیه و اختتامیه است و سه پنل تخصصی آن طبق برنامه ریزی صورت گرفته و زمان اختصاصی برگزار می شوند. همچنین ساعت آغاز مراسم افتتاحیه ساعت ۰۸:۳۰ و پایان همایش ۱۸:۳۰ با نیم ساعت وقت شناور (حدکاثر ساعت ۱۹) با توجه به وضعیت و شرایط حاکم بر همایش خواهد بود.

مسئول دبیرخانه هماهنگی ارگان های دریایی کشور با اعلام اینکه دبیرخانه بیست و پنجمین همایش ارگان های دریایی از ساعت ۰۷:۳۰ اقدام به پذیرش مدعوین و مهمانان خواهد کرد، گفت: انتظار می رود همه عزیزان به گونه ای برنامه ریزی کنند که حداقل نیم ساعت قبل از آغاز مراسم افتتاحیه در محل همایش حضور داشته باشند.

نظر شما