شناسهٔ خبر: 49326 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه فجر انجام شد:

آغاز عملیات اجرایی آسفالت راه روستایی در صومعه‌سرا/ بهره‌برداری از آسفالت ۴ کیلومتر راه‌ روستایی در شهرستان تالش

آسفالت رئیس راه و شهرسازی صومعه‌سرا گفت: عملیات اجرایی آسفالت راه روستایی مردخه بزرگ آغاز شد، این در حالیست که به گفته رئیس راه و شهرسازی تالش در ششمین روز از دهه مبارک فجر بهسازی و آسفالت ۴ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان تالش به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی گیلان، مجید علیزاده رئیس اداره راه و شهرسازی صومعه‌سرا با اعلام این خبر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی این شهرستان، آسفالت راه روستایی مردخه بزرگ به طول ۳ کیلومتر آغاز شد.

وی افزود: در دهه مبارک فجر ۴ پروژه راهسازی به طول ۱۵.۹ کیلومتر با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲۴۳۳۷ میلیون ریال در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

رئیس راه و شهرسازی صومعه‌سرا با اشاره به مشخصات این پروژه‌ها بیان کرد: این پروژه‌ها در بخش راه‌های اصلی و فرعی شامل بهسازی محور طاهرگوراب- ضیابر به طول ۶ کیلومتر، روکش بازارجمعه شیخ محله به طول ۴.۵ کیلومتر و در حوزه راه‌های روستایی شامل بهسازی و آسفالت راه روستایی کیشستان به طول ۱.۵ کیلومتر و بهسازی و آسفالت راه روستایی سیاه تن به طول ۳.۹ کیلومتر است که با آسفالت راه‌های روستایی بالغ بر ۵۶۷ خانوار از راه آسفالته بهره‌مند شدند.

لازم به ذکر است شهرستان صومعه‌سرا ۷۱۷.۶۳ کیلومتر راه روستایی دارد که از این میزان ۴۶۳ کیلومتر آن از راه آسفالته بهره‌مند هستند.

همچنین رئیس اداره راه و شهرسازی تالش گفت: در ششمین روز از دهه مبارک فجر بهسازی و آسفالت ۴ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان تالش با حضور جمعی از مسئولین محلی به بهره‌برداری رسید.

محمود اکبری با اشاره به مشخصات این پروژه‌ها گفت: بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی لیسار محله، داوان و ترک محله جمعاً به طول ۴ کیلومتر با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۷۲۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید که با اجرای این پروژه‌ها ۱۱۵۴ خانوار از نعمت راه آسفالته بهره‌مند شدند.

همچنین ۱۲۰ واحد مسکن مهر تالش در نیمه اول اسفند با حضور مقامات کشوری به متقاضیان واگذار می‌گردد.

نظر شما