شناسهٔ خبر: 49390 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دهه فجر انجام شد:

بهره‌برداری از عملیات اجرایی تکمیلی احداث باند دوم محور جوکار - تویسرکان

افتتاح در هفتمین روز از دهه فجر، پروژه عملیات اجرایی تکمیلی احداث باند دوم محور جوکار - تویسرکان (حدفاصل روستای حسین‌آباد به سمت خیرآباد) با حضور معاون امور عمرانی استانداری همدان، نمایندگان مردم ملایر، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر و سایر مسئولین شهرستان ملایر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، حبیب نادیان رفیع در حاشیه این افتتاحیه گفت: این پروژه با هدف افزایش رضایت‌مندی مردم عزیز منطقه، افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور انجام شد.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان همدان افزود: اجرای عملیات زیرسازی، بیس و آسفالت در این محور به طول ۲.۵ کیلومتر به اتمام رسید و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی در رابطه با مشخصات این پروژه گفت: در این پروژه تعداد ۳ دهانه ابنیه فنی، ۵۰۰۰ مترمکعب خاک‌برداری، ۸۰۰۰ مترمکعب خاک‌ریزی، ۸۵۰۰ مترمکعب زیراساس، ۴۵۰۰ مترمکعب اساس و ۹۵۰۰ تن آسفالت‌ریزی انجام شده است.

نادیان رفیع عنوان کرد: برای اتمام این پروژه اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

گفتنی است همزمان ۱۰۰ واحد از ۲۰۰ واحدی آتیه سازان با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان و پروژه جمع‌آوری فاضلاب خانگی محله شمس‌آباد ملایر با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

نظر شما