شناسهٔ خبر: 49415 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل‌و‌نقل اداره راهداری خراسان شمالی خبر داد:

قطع سوخت رانندگان ناوگان گازوئیل سوز فاقد بارنامه در خراسان شمالی

کامیون معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: با اجرایی شدن طرح پیمایش سوخت، سوخت رانندگانی که در سامانه ثبت‌نام نکرده باشند و یا بارنامه نداشته باشند، قطع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی، سعید سبحانی اظهار کرد: با وجود اطلاع‌رسانی‌های انجام شده شمار زیادی از رانندگان در سامانه مربوط اقدام نکرده و یا بدون بارنامه فعالیت دارند که با مشکل قطع شدن سوخت روبه‌رو شده‌اند.

سبحانی بیان کرد: در طرح پیمایش سوخت، سوخت ناوگانی که بارنامه و اسناد حمل نگرفته‌اند یا در فعالیت‌های درون‌شهری در سامانه مربوط ثبت‌نام نکرده‌اند قطع می‌شود.

وی تصریح کرد: رانندگان برای جابه‌جایی کالا در جاده‌ها باید برای دریافت سوخت، نسبت به ارائه بارنامه و اسناد حمل اقدام کنند تا سوخت مورد نیاز بر اساس مسافت طی شده اختصاص یابد.

وی گفت: ناوگانی که درون‌شهری وزیر نظر شهرداری‌ها فعالیت دارند در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند، به دستگاه جی. پی. اس مجهز بوده و سوخت مورد نیاز را بر اساس مسافت طی شده دریافت می‌کنند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی اظهار کرد: با وجود اطلاع‌رسانی‌های انجام شده در این باره، اکنون سوخت تعدادی از ناوگان قطع و سبب گلایه رانندگان شده است.

سبحانی افزود: مقرر شد اطلاع‌رسانی بیشتر توسط تمامی دستگاه‌های مربوطه انجام شود تا مشکلات کمتر گردد.

نظر شما