شناسهٔ خبر: 4944 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مهرآبادی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

تعیین تکلیف وام ۳۰ میلیونی مسکن مهر در جلسه با مدیران عامل بانک‌ مسکن در استان‌ها/ تلاش برای کوتاه شدن فرایند وام و پرداخت از آخر اسفند

احمد اصغری مهرآبادی قائم‌ مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از برگزاری نشستی با مدیران عامل بانک مسکن در استان‌ها و مدیران کل راه و شهرسازی کلانشهرها برای تعیین تکلیف پرداخت تسهیلات مسکن مهر خبر داد.

احمد اصغری‌مهرآبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات مسکن مهر در استان‌ها اظهار کرد: شنبه ۱۶ اسفند جلسه‌ای با حضور مدیران عامل بانک مسکن در کلانشهرها، مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها، مدیران عامل شرکت‌های عمران شهرهای جدید و مسئولان بانک مسکن در وزارتخانه برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: در این نشست مشکلات پیش روی پرداخت تسهیلات افزایش‌یافته مسکن مهر مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا روند پرداخت این وام تسریع شود.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه برخی استان‌ها از پرداخت تسهیلات خبر می‌دهند گفت: در این جلسه بر آن هستیم فرایند پرداخت وام را کوتاه‌تر کرده و پیش از شروع سال نو تسهیلات به پروژه‌ها تزریق شود.

مهرآبادی همچنین درباره افتتاح‌های استانی مسکن مهر گفت: امروز چهارشنبه پنج هزار و ۳۸۰ واحد مسکن مهر در استان گلستان افتتاح می‌شود، همچنین هفته آینده برخی واحدهای مسکن مهر در استان‌های سمنان و چهارمحال و بختیاری نیز افتتاح خواهد شد./

نظر شما