شناسهٔ خبر: 49490 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون وزیر راه و شهر سازی از محله کن تهران

بازدید  معاون وزیر راه و شهر سازی از محله کن تهران ایزدی روز گذشته از سرای محله کن تهران بازدید کرد و مورد استقبال دبیر مجمع پیگیری مطالبات اهالی کن ،دبیر شورایاری محله کن ،  شهردار محترم منطقه ۵  و جمعی از اعضاء مجمع مطالبات و شورایاری کن قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معاون وزیر راه و شهرسازی سعید  ایزدی روز گذشته از سرای محله کن تهران بازدیدکرد و مورد استقبال دبیر مجمع پیگیری مطالبات اهالی کن ،دبیر شورایاری محله کن ،  شهردار محترم منطقه ۵  و جمعی از اعضاء مجمع مطالبات و شورایاری کن قرار گرفت.

همچنین پرندین بخشدار محترم کن، یوسفوند فرماندهی محترم ۱۴۲ کن ، خلجی و  پورتقی کارشناس محترم سازمان نوسازی و  خلیلی کارشناس و یکی از طراحان شرکت پارس بوم مجری طرح تفصیلی کن و  نجف زاده شهردار ناحیه ۲ حضور داشتند و   ضمن خوش آمد گویی و خیر مقدم سخنان کوتاهی را بیان کرده و بعد از  طریق ویدئو پروژکشن و نقشه ها و تصویر های تهیه شده به اختصار در خصوص وضعیت حال حاضر محله کن مخصوصا در بافت مسکونی از جهت وضعیت زیستی و اجتماعی و بهداشتی و ... توضیحاتی را بیان شد و سپس هیئت مذکور جهت بازدید میدانی حرکت را آغاز کردند .

در این بازدید میدانی ابتدا از قسمت معروف به کشت اجباری (منطقه ۱۲ متری مرادی و شهرک اندیشه و محدوده پارک جوانمردان)  بازدید انجام شد و سپس وارد بافت مسکونی کن شدند و از انتهای محله بالان و بخش جنوبی آن به سمت سه را شهید قربانی ادامه مسیر دادند و از سه را قربانی با پای پیاده به جنوب غربی کن و از آنجا به سمت محله تختک و بعد کوچه سیدها و از آنجا به سمت محله سرآسیاب حرکت کرده و کل محله مورد بازدید قرار گرفت.

ایزدی در ادامه بازدید کن در حسینیه اسماعیلان در جمع مردم کن حاضر شد و بر روی  ساماندهی بخش مسکونی کن تاکید کرد و در خصوص زمین ها و باغات با توجه به دخیل بودن نهادها و سازمان های دیگر در تصمیم گیری آن، زمان بیشتری برای بررسی و رایزنی هایی برای برون رفت  وضعیت موجود را خواست .  

گفتنی است که محله کن  بر اثر قوانین و سیاست های غیر واقع نگر و تبعیض آمیز سالیانی است با محرومیت از حقوق شهروندی رو برو است .

نظر شما