شناسهٔ خبر: 49561 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

باقریان مطرح کرد؛

فرودگاه تبریز در مسیر توسعه روز افزون است/ ظرفیت پذیرش پارکینگ هواپیمای فرودگاه تبریز دو برابر می‌شود

غلامحسین باقریان عضو هیات مدیره و معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به پروژه‌های تاثیرگذار فرودگاه تبریز تاکید کرد که طرح‌هایی از جمله توسعه اپرون و توسعه ترمینال داخلی، فرودگاه تبریز را در مسیر توسعه روزافزون قرار می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی، غلامحسین باقریان در بازدید از فرودگاه تبریز که برای بررسی وضعیت این فرودگاه در حوزه عملیات فرودگاهی و هوانوردی انجام شد، درباره پروژه توسعه ترمینال داخلی فرودگاه تبریز گفت: مطالعات و مراحل مناقصه آن به اتمام رسیده است وعملیات اجرایی پروژه باید هرچه سریعتر توسط پیمانکار آغاز شود.

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران همچنین با تاکید برافزایش سرعت روند اجرای پروژه توسعه پارکینگ هواپیمای فرودگاه تبریز، بر تسریع عملیات پروژه ازطریق افزایش تجهیزات، ماشین آلات و نیروی انسانی و پیشبرد مراحل بعدی پروژه تاکید کرد.

 در این بازدید که حمیدحاجی بیگی، مدیرکل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما و عباس وفایی، سرپرست اداره کل تجهیزات وسامانه‌های فرودگاهی نیز حضور داشتند، مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی گزارشی را از آخرین وضعیت فرودگاه تبریز در بخش عملیات فرودگاهی و هوانوردی ارائه کرد.

مصطفی صفایی گفت: پروژه توسعه و بهسازی اپرون بتنی و تاکسی وی‌های ارتباطی فرودگاه تبریز با اعتباری بالغ بر ۲۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حال اجرا ست که با اجرای این طرح، ظرفیت پذیرش پارکینگ هواپیمای فرودگاه تبریز به بیش از دو برابر افزایش می‌یابد.

نظر شما