شناسهٔ خبر: 49578 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

قاسمی مطرح کرد؛

آمادگی کامل فرودگاه زنجان برای مواجهه با بارش برف/ تمام کارکنان فرودگاه آماده باش هستند

فرودگاه زنجان مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به پیش بینی بارش برف دراین استان طی ساعات پایانی امروز و فردا (۲۴ بهمن) از فراهم شدن شرایط کامل برای برف روبی و برقراری منظم پرواز‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، محمد قاسمی عنوان کرد: از صبح امروز (۲۳ بهمن) بارش باران استان شروع شده است. با این حال دو پرواز کیش- زنجان و مشهد- زنجان بدون مشکل انجام شد و بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی از شامگاه امروز شاهد بارش برف خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تمام کارکنان فرودگاه زنجان آماده باش هستند، افزود: تجهیزات ایمنی و برف روبی فرودگاه نیز در وضعیت مطلوبی هستند و مشکلی نداریم. البته برای رسیدن به وضعیت استاندارد نیازمند دستگاه "برف خور" هستیم که امیدواریم در آینده نزدیک تامین شود.

مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه از ابتدای زمستان شاهد چهار مرتبه بارش برف در زنجان بوده ایم، گفت: پیش از آغاز فصل سرما و بارندگی، کمیته زمستانی در فرودگاه زنجان به منظور مقابله با پیامد‌های احتمالی ناشی از سرما و بارندگی‌های فصل زمستان با حضور اعضای کمیته تسهیلات و تجهیزات فرودگاه تشکیل شد و تاکنون مشکل خاصی نداشته ایم.

وی افزود: در بارش شدید برف ابتدای بهمن که پرواز‌های فرودگاه مهرآباد با مشکل مواجه شد، پرواز کیش- زنجان با انجام یخ زدایی برقرار شد و فقط پرواز زنجان- مشهد به دلیل دید افقی بسیار پایین فرودگاه مهرآباد لغو شد.

نظر شما