شناسهٔ خبر: 49597 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری خراسان رضوی خبر داد:

پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی ناوگان جاده‌ای بدون افزایش قیمت

ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی از پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی بدون افزایش قیمت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری خراسان رضوی گفت: پیش‌فروش بلیت‌های اتوبوس‌های بین‌شهری از ۱۷ بهمن ماه و از طریق دفاتر، مراکز، جایگاه‌های مربوطه و درگاه و وب‌سایت اینترنتی www.safar۷۲۴.com با قیمت‌های جاری و بدون هیچ‌گونه افزایش قیمت آغاز شده است.

وی افزود: طرح پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی با هدف اشاعه فرهنگ سفرهای برنامه‌ریزی شده و در راستای پاسخگویی و ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به مسافران اجرایی شده است.

وی اعلام کرد: طرح نوروزی ۹۷ از ۲۳ اسفندماه امسال و به منظور ایجاد فرصت مناسب برای مسافرین به منظور برنامه‌ریزی سفر اجرایی می‌شود.

نصری در پایان افزود: مسافران عزیز قبل از آغاز سفر به منظور مدیریت سفر خود در صورت استفاده از ناوگان عمومی ضمن تهیه بلیت مورد نیاز و نیز با بهره‌گیری از سامانه پیام کوتاه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل نمایند. این سامانه از طریق نرم‌افزار ۱۴۱ نیز قابل دسترسی است و نرم‌افزار ۱۴۱ از طریق برنامه بازار و یا تارنمای www.۱۴۱.ir به صورت رایگان قابل دریافت و نصب بر روی گوشی‌های تلفن همراه است.

نظر شما