شناسهٔ خبر: 49602 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

معاون امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان کرد :

آماده‌باش تمامی واحدهای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای بارش برف/ تلاش برای ارائه خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مسافران

علی رستمی معاون امور فرودگاهی و عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آمادگی کلیه واحدها برای خدمت رسانی در زمان بارش برف خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از دفتر ارتباطات، رسانه و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)،علی رستمی اظهار داشت : بر اساس پیش بینی های هواشناسی در روزهای آینده موج جدیدی  از بارش ها مناطقی از کشور را دربر خواهد گرفت و از همین رو تمهیدات لازم برای خدمت رسانی به مسافران در زمان بارش برف در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اندیشیده شده است.

وی گفت: کلیه واحد های برف روبی فرودگاه با تمام تجهیزات و ماشین آلات در حال آماده باش هستند تا به محض آغاز بارش برف، عملیات پاکسازی سطوح پروازی و معابر دسترسی به فرودگاه را آغاز کنند.

رستمی خاطر نشان کرد شرکت های ارائه دهنده خدمات فرودگاهی نیز برای انجام عملیات زمستانی و یخ زدایی هواپیماها (De-Ice)  در آماده باش کامل هستند تا یخ زدایی از هواپیماها را در صورت لزوم برای انجام  ایمن پروازها انجام دهند.

 معاون امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با تاکید بر خدمت رسانی شایسته به مسافران گفت : جلسات هماهنگی با شرکت های هواپیمایی و کلیه واحدها و ارگان های فعال در فرودگاه با محوریت خدمت رسانی در شرایط جوی نامساعد برگزار شده و در صورت باز بودن شریان های اصلی دسترسی به فرودگاه و حضور عوامل پرواز و کیترینگ و  همچنین دید افقی مناسب کلیه پروازها در هنگام بارش نزولات آسمانی انجام خواهند شد و سیاست ما در زمان بارش برف و باران و  کاهش دما همانند همیشه بر انجام ایمن کلیه پروازها متمرکز خواهد بود./

نظر شما