شناسهٔ خبر: 49608 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان یزد برگزار شد:

جزئیات جلسه کمیته خدمات حمل‌ونقل و ترافیک با موضوع سفرهای نوروزی در استان یزد

نشست جلسه کمیته خدمات حمل‌ونقل و ترافیک استان یزد تحت عنوان ستاد اجرایی خدمات سفر در اداره راه و شهرسازی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، این همایش که با حضور نقصان محمدی مدیرکل راه و شهرسازی استان و مسئولانی از اورژانس، پلیس راهور، پخش فرآورده‌های نفتی، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، فرودگاه، راه‌آهن، هواشناسی، میراث فرهنگی، هلال‌احمر، فرمانداری، حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری برگزار شد، در ابتدای جلسه نقصان محمدی، مدیرکل راه و شهرسازی استان در سخنانی ضمن خوش‌آمد گویی و گرامیداشت ایام فاطمیه یکی از مهمترین فعالیت‌ها و بخش‌ها برای سال نو، عملکرد کمیته حمل‌ونقل و ستاد اجرایی خدمات کشور است تا بتوانیم به همشهریان و همچنین مسافران نوروزی خدمات مناسبی ارائه دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به ثبت جهانی یزد و احتمال افزایش سفرهای نوروزی به یزد تأکید کرد: آماده بودن و آماده‌باش همه دستگاه‌ها می‌تواند کمک کند تا فضایی ایجاد کنیم که گردشگران از سفر خود لذت ببرند.

وی در ادامه با تجلیل از فعالیت‌های انجام شده در سال‌های گذشته ادامه داد: مسئولان اجرایی همیشه هوشیارانه عمل کرده و امیدوارم امسال نیز بتوانیم با برنامه‌ریزی صحیح موفق عمل کنیم.

نقصان محمدی با اشاره به لزوم افزایش فعالیت نوروزی در موادی ورودی شهرها و نقاط حادثه‌خیز ادامه داد: تدابیر و اقدامات لازم جاده‌ای توسط دستگاه‌های ذیربط صورت گیرد به خصوص در استان یزد که آمار واژگونی بالایی داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به لزوم ارائه خدمات رفاهی مناسب در راه‌ها ادامه داد: طبیعتاً هر کدام از دستگاه‌ها کشیک‌های نوروزی را دارند، مجتمع‌های بین‌راهی بخصوص مهریز- انار و نائین- یزد حتماً بازدید شود و اقدامات لازم صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به نحوه مدیریت ایستگاه وسایل نقلیه و همچنین بحث کنترل سرعت ادامه داد: باید حس حضور در جاده‌ها افزایش یابد و امیدوارم بتوانیم سال ۹۷ جاده‌های ایمن و بی‌دغدغه داشته باشیم و خدمات در شان مردم استان داشته باشیم.

همچنین در ابتدای این جلسه، دانشگر، معاون اداره کل راه و شهرسازی استان با اشاره به اهتمام ویژه این اداره کل در تسهیل و بهینه‌سازی جاده‌های بین‌شهری استان تأکید کرد: ایام نوروز با توجه به افزایش سفرهای شهروندان امیدواریم بتوانیم با کمک دستگاه‌های مرتبط جاده‌ای ایمن با ترافیکی روان داشته باشیم.

نظر شما